HOJ!
Fy fan vad skönt det är med påsklov, en bra sak med att studera, men inte så bra när man kollar kontot. Nåja, hänt en hel del nu i veckan. Var för övrigt ner till Elmia i lördags och fick en hel del inspiration och ideer där. Men har hur som helst iallafall får ihop luften ifram nu. Provkört den upp och ner och funkar hur bra som helst. Bilder kommer nu:
Drog slang till allt.
Kopplade sedan in ventilhuset.
Såhär ser det ut ibak nu. Kompressor som matar en tank som jag tidigare byggde, som det sedan sitter en säkerhetsventil, utgång till ventilhuset och tryckvaktare på. Tryckvaktaren blev lite special, tog en från en gammal skuren kompressor som vi hade hemma. Hoppas den kommer funka, har inte börjat laborera med en än med intervall och max tryck osv. Men hoppas det kommer funka, blir ju billigt!
Monterade även coils ibak så man kan sänka så länge. Ska ta och beställa bälgar till bak nästa vecka så jag kan montera det där med.
Så här blir det ifram när jag kommer sänka. Ska nog införskaffa ett par camberplates så jag kan få in fälgen någon millimeter och sänka lite till. Vill kunna få ut det maximala av luften.
HA D!