Så lite uppdatering.
#Framvagnsproblemet va att lagret där uppe va rätt rostigt o sönder.
Så bytt de så de blev bra o fint. O ny hjulinställning har gjort.
#Hade även troligt turbo-ras. Men visade sig att de va bara lite nya packningar som behövdes o in på mappning för få rätt blandning av luft/bränsle.
#Även fått dit frontkjolen med nytt nät o allt. Va "bara" o slippa o trixa på fordonet så jag slapp fixa me kjolen o lacka om den. Så nu syns inte urfräsningen som den gjort innan o stter bättre intill bilen nu. Dimljusen får vänta nått år till.
#Nya ögonlock e inköpta o omlackade som passar bättre.
# Nytt lila ljus i baksättet är isatt då den bakre hade brunnit pga den börjat gått sönder o blivit glapp kablar. så nu ha jag två ljuspunkter bak.
Funderar även på sätta dit lila ljus i/intill baslådan i bakutrymmet för få ett helhetstema.
#Bilen har även fått ny service me tändkablar, olja o filter mm.
Nu till de tråkiga som hände mig för nåra dgr sedan.
Hade haft stöldförsök på vingen så fick plocka upp en trasig vinge som lossnat ute på E4an.
O ja den va tyvär inte hel, men me lite lättare första hjälpen med spackling/glasfiber o lim o ny lack så är den som ny igen.
Men tråkigt o behöva lägga ut massa pengar o tid på att andra ska försöka sno saker av en. Hade behövt lägga den tiden o pengarna på annat.
Bromsljuset fick sig en törn. en som tur va låg den ute på vägrnen o knde visa mig vart jag skulle leta efter vingen som flygit ner i diket ett par meter o skule aldrig sett den ifrån bilen.
Ännu mer skrapmärken
Blev lite tomt
((