3306
Sök

koppla in dator skärm i bildvd?

495 Inlägg
29 juni 2007
Trådstartare
hehe tänkte höra om det går koppla in en datorskärm till en bildvd?smile

mig <3 vtec = sant

Beroende av billjud
151 Inlägg
29 juni 2007
Hmm, vet inte så ruskigt mycket om datorelektronik men det går säkert efter en hel del jobb smile det skulle fan va tufft om det skulle funka! Pröva och hör av dig
/Wikberg

"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet - Farbro Barbro"

666 Inlägg
29 juni 2007
det beror lite på vilka anslutningar som finns dels i sterion och så klart i skärmen, det finns mängder av adaptorer så det mesta går att lösa, stömmen fixas genom en dc/ac konverterare, kostar inte många hundra, sen är det bara att se till att montera å testa smile

//Silver

1 Inlägg
29 juni 2007
Tjenna!
kolla min fina bil , jag har dator i smile

de har inte vare så svårt lite meckel men de funkar , ett tipps är att köpa en ac/dc converter på ca:400W då datorn är på typ 350W jag har min converter på 600W så den är svår startad sad
och kör med en bärbar! så tråkigt att datorn dör när man startar bilen efter att vare in på macken eller nått sad

jag ska snart byta bil och bygga om allt, då ska allt va så jävla optimalt , har mest byggt detta för att testa smile inför nästa projekt smile då blir den fet big_smile

bara att fråga om de är nått smile
Lyacka till och ha de bra!
Nicke picke!

http://www.garaget.org/Pudeln

Svindåre
1 433 Inlägg
29 juni 2007
har sett en bil i hudik som har en dataskärm i bilen, har bara sett utifrån, så jag vet inte hur man kopplar skiten. men nån adapter finns säkert!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Sök