Gfuzz skrev:
Tack för alla svar!
Absolut så tänker jag inte ALLA försäljningar företaget gör är skojerier, men med så mycket dåliga omdömmen så får man verkligen en funderare...
Candyweis: Jag har funderat på detta, men vet inte om det kan kännas olustigt för personen att bli uppringd. Men visst, det hade helt klart gjort beslutet enklare!
Panda666: Tack för den infon! Ser verkligen skumt ut! Missa det helt... Kan inte audi få fram den riktiga milställningen även om den blivit backad? Läst något om att den sparar det elektroniskt och laddar upp i Audi databas. Så även om den "analogt" är skruvad så finns den riktiga milen sparad, stämmer detta? 3000 mil med all den utrustningen får mig verkligen att vilja köpa, men som sas här, är inte magkänslan bra när man ska punga ut nästan en halv mille så får man kanske leta vidare...
Meaganeowner: Har läst på grymt mycket senaste månaderna om Audi rs3 8v, och vad jag har luskat ut så kommer värdeminskningen vara väldigt bra framöver, dvs inte gå ner så mycket. Beror på många faktorer och om du är intresserad kan jag berätta mer i detalj varför folk tror detta.
Den andra jag kollar på är denna:
https://www.blocket.se/vi/89092886.htmVad tror ni där? Samma pris, ingen magnetic ride dock och 4000 mer mil. Kanske kan få ner den 10.000:-
Har letat efter rs3 i många månader nu, ska vara rätt färg, rs-sportavgas och b&o.
Sjukt vad det ska vara svårt att hitta...