Hej! Har en Audi A4 b8 med RS-look grill, regplåten förstör looken på fronten i mina ögon och undrar om någon suttit regplåten på krockbalken bakom grillen? Syns den bra? Vad säger farbror blå? Någon som har något annat tips på vart den ska sitta? Tack på förhand
Hej! Har en Audi A4 b8 med RS-look grill, regplåten förstör looken på fronten i mina ögon och undrar om någon suttit regplåten på krockbalken bakom grillen? Syns den bra? Vad säger farbror blå? Någon som har något annat tips på vart den ska sitta? Tack på förhand
Jag skulle inte tro att det gillas av lagen att du sätter skylten bakom grillen.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Lite svårt att förstå vad du menar... Skall du såga hål i grillen eller montera grillen över plåten så den inte syns överhuvudtaget?
Jag skulle säga att det ser bäst ut på ordinarie plats, för att följa frontens naturliga linje (vitt + vitt, svart + svart), samt minska epa-faktorn med skylten längs marken. En del sätter skylten på sidan, mellan strålkastare och dimljus, men tror inte heller det blir särskilt snyggt på en A4, med hänsyn till linjerna. Min åsikt iaf
Instämmer i övrigt, trist att regskyltar skall behöva sabba utseendet. Hoppas på QR, long-range RFID eller liknande superteknik i framtiden