7 november 2021
Trådstartare
Nu är det dags igen... För en ny mobil.
Jag köpte mig en p10 PRO och var mycket nöjd men... S7an jag gav bort gav upp efter 1.5 år och då var det dags att för ny mobil för ungen som fick den.. denne vart förtjust i P10an så den tog över den och jag skaffade mig en ny P20 pro som lägligt nog ingick i ett nytt abonnemang när vi installerade fiber i huset.
Nu är den till åren och har börjat krångla med både bluetooth (som är viktigt pga jobbet, headset osv) samt lite annat där sms avisering försvunnit.
Jag sneglar återigen på en Huawei P30 pro men den har ju ingen android och det gör mig lite nervös, mest pga appar och uppdateringar.
I övrigt så har jag varit sjukt nöjd med P20 pro och därav min fundering men om vi släpper Huawei helt, vad finns det för vettiga alternativ till P20 Pro som inte kostar moltum? Just denna kostade noll och ingenting då mobilen bjöds på vid installation av fiber som ändå skulle göras.
Jag hade tänkt byta inom 6-12 månader och jag bryr mig inte om det är egentligen den senaste bara den är likvärdig men inte helt utdaterat.
Sony Xperia 3? Eller 5?
Samsung?
Mi?
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13