Liten tråd om projektet mitt! Just nu sitter motor i och bilen är körbar bara lite små pill innan bess kvar!:D Framtidsplaner Ljudbygge Multilink Å sänka mer:P
Har helt glömt bort å uppdatera Men efter vi råka bränna org styrsystemet med startbooster och jag köpte en d20 pump som vart helt röten inuti så fick jag igång skiten med den Tredje pumpen ja hitta Bjur på en liten film:P http://www.garaget.org/video/151783 Bytt växel låda en gång te då jag fick tag i versionen utan Hardy komplett Och lyft i motorn igen samt byggt avgasrör Nu åter står det bara att lufta koppling samt skruva ihop inredningen😝
vad behöver göras för att byta till en d5252t i en 945 med vanlig b230f i nu? -rakställa -vända turbon -dra om el -nya insug hur gör man med växel lårdorna och tråget? mvh
vad behöver göras för att byta till en d5252t i en 945 med vanlig b230f i nu? -rakställa -vända turbon -dra om el -nya insug hur gör man med växel lårdorna och tråget? mvh
Kortat d24 tråg och pickup Jag har Audi grenrör så har turbon i framkant vänt anslutningarna på insuget D24 svänghjul och låda