Tänkte "renovera" bilen, ny lack.. göra iordning motorn, osv osv. Bilen är en -92a med m50b25iv, tanken är en "OEM stylad" e34, de fräckaste original grejerna och sen göra de lite bättre och mkt lägre (;... Visa mer
Det var coolt att se bilen i verkligheten efter att ha smygföljt tråden här på garaget sen början, sen att du vann peoples choice var ännu ballare! Grattis!
Det var coolt att se bilen i verkligheten efter att ha smygföljt tråden här på garaget sen början, sen att du vann peoples choice var ännu ballare! Grattis!
Satan vad snygg bilen blev! Fälgarna är helt suveräna för bilen! Vad är planerna framöver? Mer renovering till vintern, eller nytt projekt?
Om du drar åt saker alldeles för hårt, helt i onödan, så gillar jag inte dig :( Gillar JDMare, kramar och kaffe!
Kika gärna min projekttråd på min Nissan Skyline R33 GTST!
Satan vad snygg bilen blev! Fälgarna är helt suveräna för bilen! Vad är planerna framöver? Mer renovering till vintern, eller nytt projekt?
Tack! Ja.. Bra fråga! Blir ju å fixa med lite små saker å fixa med grejer man inte hunnit, hade tänkt ta ner bakvagnen å göra iordning å sätta upp lamelldiff.. sen nytt avgassystem hela vägen hade ju varit trevlig.. å luftfjädring.. e ju inte heller helt fel, men allt kostar ju så får se va man hittar på, blir inget nytt projekt för min del iår, får återhämta mig efter detta först (;
Nu har jag läst igenom hela tråden och vilket grymt jobb du gjort. Och det har verkligen gett resultat så jäkla snyggt allting med grym finish bra jobbat....
Nu har jag läst igenom hela tråden och vilket grymt jobb du gjort. Och det har verkligen gett resultat så jäkla snyggt allting med grym finish bra jobbat....