Hej! Jag söker en svensk instruktionsbok och om det är möjligt en reparationsbok också med svenska. Framför allt är en instruktionsbok av intresse. Min bil Audi 80 Cabriolet 1992 Lars
Hej! Jag söker en svensk instruktionsbok och om det är möjligt en reparationsbok också med svenska. Framför allt är en instruktionsbok av intresse. Min bil Audi 80 Cabriolet 1992 Lars
Ja det lär du behöva. Kolla med Haynes reparationsböcker. Brukar finnas hos bl a Mekonomen.
Hanyes boken är ett måste när man meckar med bilar men mycket bättre, mer detaljgerade är böckerna från "Bentely books", men dessa kostar multum., ca 2700:- för en serie med tre böcker för Audi 100/200 89-91 (ca 2000:- sidor). Dessa böcker kan också hittas på Ebay . http://www.bentleypublishers.com/audi/
Instruktionsboken är ett måste ...men frågan är vad "Lars" vill ha reda på? -Instruktionsboken ger tyvär inte speciellt mycket information när man ska mecka.