Hej alla, jag äger en bmw 325d e90 sedan 2007, jag köpte den ganska nyligen och jag älskar den, det är lite fix här och där men sånt gillar jag, men det är en sak jag inte riktigt får till och det är fönsterhissen på förar sidan, den lyser så jag antar att den får ström och knapparna för backspeglarna fungerar men inte knapparna till alla fyra dörrar? Köpte en ny modul och kopplade in den och samma sak där den lyser och får ström men varken knapparna till backspeglarna eller till elhissarna funkar, har kollat alla säkringar och tog även av dörrsidor för att kolla att allt satt rätt och de gjorde det, jag kan dock veva ner och upp alla fyra fönster med nyckeln så motorn är ju inte bränd, någon som har varit med om något liknande eller vet vad felet kan va?
En annan sak jag funderar över är dessa ?styling? lister som sitter på utsidan av bilen, mina är silvriga/krom men jag vill ha svarta då min bil är svart och jag har kollat med alla mina lokala bilskrotar och även kollat massa på nätet och det enda jag hittar är nått som heter Shadowline som då ska va dessa lister fast i svart men problemet är att de kostar runt 20-25 tusen och är verkligen inget jag vill lägga på några lister, är det jag som är dum och söker och letar efter fel sak eller är de bara så att man helt enkelt ska behöva lacka eller wrapa dom?
/bärra