Tjena! Det blev visst en annan S60 Challenge, är fortfarande fast i Volvo träsket. Denna gång en lågmilad i Silver Metallic! Bilen jag bara tänkte göra lite små fix på slutade med lite mer än bara småfix. Nu idag står den på... Visa mer
Tvättade polarens nya bil idag! En V70 2.5T 2006 Summum. En otroligt fräsch bil med ganska schysst spec. Black Sapphire 452-26, Softläder inredning, elstol förare, p-sensorer bak, Bi-xenon, skärmblinkers, regnsensor och lite annat najs
Klockan ställd på 06:30 för imorgon bär det av mot Jönköping. Elmia Custom Motor Show i vanlig ordning, dock verkar inte värdet vara med som det var förra året Men kul blir det när man åker med bra folk Bild på min och pappas bil. Sen ska polaren med, med sin V70!
Ja vad tror vi om det här då? 19 tums Polestar vinterfälgar! Jag tror starkt på detta trots att jag är lite emot mörkare fälgar. Behövs bara konverteringsspacers så ska det provmonteras!
Då vädret var piss blev det inte alls mycket bilder utan tiden tillbringades mest i bilarna under kvällen.
Mässan var ok enligt mig, har vart bättre tycker jag. Var inte super mycket som fångade mitt intresse enormt som det gjort tidigare år, men roligt att komma iväg med kompisar och familj
De två första bilderna är från CircleK macken vid Mantorp. Pappas bil, min bil, Charlies bil och Victorias bil
Hittade en ungefär 10-15 år gammal Turtle Wax Black Shine flaska min farsa använde på sin bilar. En jäkligt grym plastbehandling som faktiskt håller ett tag iallafall. Fräscha lister lyfter denna bilen något enormt! <3