3547
Sök

Någon mer än jag som börjar trötta på dom som bara sätter 1:or på bilarna??

240 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
Som rubriken säger.

Avstängd
653 Inlägg
16 juli 2007
oftast är det avundsjuka människor som inte ens har bilar som sätter 1:orna tyvärr,  ja visst är det väldigt jobbigt

Jag har rätt i vad jag än säger.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
16 juli 2007
Nej det är inte bara du. Men jag börjar däremot tröttna på allt folk som gör sånna här trådar.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 741 Inlägg
16 juli 2007
airflow skrev:
oftast är det avundsjuka människor som inte ens har bilar som sätter 1:orna tyvärr,  ja visst är det väldigt jobbigt

det kan väl ändå inte stämma? man måste ju ha en bil online för att få rösta.

bättre att rösta nåt än inte rösta alls tycker jag iaf... + att alla kan inte få 5:or då ger ju inte systemet något. tycker det är t.ex väldigt skumt att min bil har högre P än många mer stylade bilar. det är ju för att folk är snälla med mig och den andra är dom avis på och ger lägre P... visst det är fel men kommer aldrig att komma undan det. men om ni röstar vad ni känner för på de bilar ni går in på så blir ju statsen bättre...

bör man klaga då man bara har röstat på en bil själv? (varför ska folk rösta på dig när du inte röstar på någon... just a hint...)
Senast redigerat av tecman (16 juli 2007)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
16 juli 2007
tecman skrev:
det kan väl ändå inte stämma? man måste ju ha en bil online för att få rösta.

Måste man väl inte alls?

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

353 Inlägg
16 juli 2007
Mäki skrev:
Nej det är inte bara du. Men jag börjar däremot tröttna på allt folk som gör sånna här trådar.

Håller med ovanstående...

Enjoy....

1 489 Inlägg
16 juli 2007
airflow skrev:

Hur vet du det? Du har ju ingen 1:a ännu wink

• Även den starka måste ta i när han skiter

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 juli 2007
dom är bara avundsjuka... räkna dom där 1orna som 5or istället så stämmer det bättre wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 741 Inlägg
16 juli 2007
_Glenne_ skrev:
dom är bara avundsjuka... räkna dom där 1orna som 5or istället så stämmer det bättre wink

är det så du gör? tongue såg att du gett 12 st 1:or hehe

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 juli 2007
tecman skrev:
_Glenne_ skrev:

är det så du gör? tongue såg att du gett 12 st 1:or hehe

mm men jag ger mkt sällan 1or.. det är om man ser en totalt ihop rostad gammal 240 exempelvis.. lite skillnad då smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

240 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
Jodå... förstår ju att folk är avundsjuka.
Och för er som inte gillar folk som skapar sådana här trådar.
Läs dom inte då om dom är så jobbiga.

4 767 Inlägg
16 juli 2007
Jag försöker alltid rösta så rättvist som möjligt, och bedömmer ofta hur mkt arbete som ligger bakom. Om en person köper en sprillans Merca AMG eller en Ferarri eller liknande kan den bilen i mina ögon aldrig få mer än ett betyg 4, eftersom personen bara slängt upp cashen och fått bilen. Visst, deft är fortfarande en grymt läcker bil, men ingen prestation.
För att få en femma av mej måste man ha lagt ner arbete på att få bilen speciell smile

Etta har jag delat ut en gång, annars ett par få tvåor, där målsättningen med bilen inte heller verkar vara att renovera den utan bara svina med den..

Mvh
Erick
Senast redigerat av Erick (16 juli 2007)

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Meister
6 763 Inlägg
16 juli 2007
Det är bara att acceptera.. Men din bil va ju inte någe som jag blir till mig  i byxorna av när jag ser. Men den är ju inte värd en etta för de. Du kan ju försöka få in den i någon av kategorierna, för en del av dom tar bort så man inte kan rösta 1or.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 juli 2007
just det, du har ju 17" fälgar, front spoiler, vinge, tonade rutor osv osv och kan då få in den i kategorin styling och då går det inte att rösta 1or och 2or om jag fattat rätt? smile
Senast redigerat av _Glenne_ (16 juli 2007)

DFFL
9 020 Inlägg
16 juli 2007
Måste bara säga att din bil var inget som jag gillade.
(OBS min åsikt OBS)
Ful färg, överdriven front och ganska sunkig.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

240 Inlägg
16 juli 2007
Trådstartare
hur gör jag då??

16 juli 2007
_Glenne_ skrev:
just det, du har ju 17" fälgar, front spoiler, vinge, tonade rutor osv osv och kan då få in den i kategorin styling och då går det inte att rösta 1or och 2or om jag fattat rätt? smile

man kan väl visst få 1or o 2or när man har bilen i kategorin styling, iaf 2or som jag fått, men jag klagar inte smile. tror att det är i kategorin exlusive som man inte kan få 1or o 2or i.

FreddeK
16 juli 2007
haha jag skiter om jag fick ettor på bmw jag hade då den var lätt värd en femma i mina ögon! det är ju bara en siffra...som statussifrorna på lunarstorm...ganska ointressanta bara man är nöjd själv!

Administratör
11 911 Inlägg
16 juli 2007
DJTrooper skrev:
Som rubriken säger.

Vadå bara sätter 1:or? Du har ju helt fel tongue

Jag kan säga så här. Betyg 1 är det minst populära betyget av alla! Av de betyg som satts så finns det 620% fler 5:or än 1:or, så jag antar att du borde tröttna mer på alla 5:or på bilarna istället? smile

För övrigt så har betygen diskuterats om och om igen, så vi tar och låser här. Det börjar bli tjatigt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök