2894
Sök

Någon som har erfarenhet av racimex

5 bilar på 4 år:P
46 Inlägg
6 juli 2007
Trådstartare
Hej!
Tänkte bara höra om det är någon som köpt grejer från racimex.se

Säga vad man vill om Modoklacken, men trevlig är han>..<
http://www.youtube.com/watch?v=gHfisIOl … mp;search=
Viii väääntar^^

Proljece?
1 464 Inlägg
6 juli 2007
Verkar ju vara en bra sida lär ju kosta tongue

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

16 Inlägg
6 juli 2007
Jag har precis fått mina grejjor därifrån, eller för en vecka sedan till mig golf IV, dock så verkar de som de gör grejjorna efter beställning, så tog faktist lite tid, längre än vad de sa, ett par veckor. passform va sådär, har inte satt på det än , ska göra det på måndag så får se då. kommer bilder sen!.

3 627 Inlägg
20 juli 2007
Tänkte ta upp tråden igen.. Ingen mer som beställt där ifrån? Är det en pålitlig leverantör?

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

35 Inlägg
20 juli 2007
aah jag har handlat av racimex, mest pratat med micke där och vad jag förstod/såg så håller dom på att bygga upp ett större lager hela tiden med flera spoilers i lager. mycket trevlig personal för övrigt och bra service, ett ställe att rekomendera.

3 627 Inlägg
20 juli 2007
afne skrev:
aah jag har handlat av racimex, mest pratat med micke där och vad jag förstod/såg så håller dom på att bygga upp ett större lager hela tiden med flera spoilers i lager. mycket trevlig personal för övrigt och bra service, ett ställe att rekomendera.

tackar smile Så det är säkert att beställa därifrån? Vet du om det är möjligt att åka till deras lager och hämta prylarna oxå? smile

3 Inlägg
20 juli 2007
Hejsan jag heter Micke och jobbar på Racimex AB.

Vi är helt klart en leverantör att räkna med, ta även gärna en titt på våra priser! Hittar du något billigare hos våra konkurenter så skicka gärna ett mail eller ring oss gärna!
Tex har vi kompletta kjolpaket till flertalet bilmodeller för 5000Kr

Ni är även välkommna att besöka vårat lager, vi har dagligen kunder som handlar direkt från vårat lager.

PS har ni några fler frågor så finns vi på både mail och telefon då jag har lite begränsade möjligheter att svara här på forumet.

mvh Mikael
micke@racimex.se
0522-66 50 60
http://www.racimex.se
Racimex AB
Senast redigerat av racimex (20 juli 2007)

35 Inlägg
20 juli 2007
ToXtreme skrev:
afne skrev:

tackar smile Så det är säkert att beställa därifrån? Vet du om det är möjligt att åka till deras lager och hämta prylarna oxå? smile

Ja som du ser har micke själv varit inne och kommenterat. Svar på din fråga om det är säkert att beställa därifrån. JA det vill jag påstå. aldrig stött på problem.

3 627 Inlägg
20 juli 2007
Är det rörligt pris på frakten eller finns det ett pristak? Alltså att det kostar max 100kr i frakt ..

Sök