`Som rubriken, varför kör det runt en massa bilar med folk som hänger ut genom fönsterna och tutar som fan?? Några utländska flaggor, såg dock inte vilka!??
`Som rubriken, varför kör det runt en massa bilar med folk som hänger ut genom fönsterna och tutar som fan?? Några utländska flaggor, såg dock inte vilka!??
haha, ja jävlar va de kör o tutar. satt på east end i huskvarna o käka när de började åka runt. Satt o hoppades på att de skulle smälla i korsningarna. kör ju som jävla idioter.
Hmmm... Undrar vad som hänt om 40.000 svenskar hade gått ut på stan i t ex Bagdad och firat en svensk idrottsframgång. Jo, jag vet det är lite speciellt med just Irak, man är ju positiv till att alla firar tillsammans, kristna och muslimer (både shia-muslimer och de andra muslimerna) och det är ju bra. Men jag bara leker med tanken... Undrar om det hade varit ett "godkänt" upptåg där?
David
- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Hängde de ut genom rutorna med AK:4or också! Det gör de ju alltid vare sig det är bröllop eller fullt krig och drar ett magasin rätt upp i luften! Skämt åsido! Är det så illa alltså? Har inte hört ett pip!
det var ju ett gäng som dog i Irak läste jag på text-tv. För att folk firade med att skuta, Så det vart tydligen en drös me människor som stod i vägen, Fint sett att fira på...
Haha, likadant här igår. Sex-sju bilar på kolonn, tutandes, hängandes ut genom fönstret, viftandes med stora irakiska flaggor. Och spelade irakisk musik.
OFFTOPIC: Kunde inte hjälpa att tänka som så att tänk om det vart 6 bilar med icke-invandrare i precis efter att Sverige typ vunnit fotbolls-VM, som viftade med svenska flaggor och spelade typ Ultima Thule. Då hade man åkt dit för hets mot folkgrupp!
Senast redigerat av Edil_ (30 juli 2007)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Haha, likadant här igår. Sex-sju bilar på kolonn, tutandes, hängandes ut genom fönstret, viftandes med stora irakiska flaggor. Och spelade irakisk musik.
OFFTOPIC: Kunde inte hjälpa att tänka som så att tänk om det vart 6 bilar med icke-invandrare i precis efter att Sverige typ vunnit fotbolls-VM, som viftade med svenska flaggor och spelade typ Ultima Thule. Då hade man åkt dit för hets mot folkgrupp!