3046
Sök

Kugga uppkörningen idag:(

Nätverkstekniker(snart)
164 Inlägg
10 augusti 2007
Trådstartare
Happ då fick man inge körkort idag, jag gjorde två fel som han kuggade mig för, det första var att jag åkte försnabbt igenom en högerregelskorsning tyckte han, och de andra var att jag körde för fort över en bevakad järnväg också, tack vare dessa misstag så får man vänta ett tag till på kortet, känns bra jävla surt!
Sen hade han en anmärkning på när jag körde ut på motorvägs på farten, kom två tunga lastbilar o blocka så jag inte kunde komma ut, så jag fick tränga mig in emellan dom för att komma ut på motorvägen.
Men han klagade inte något på mitt körsätt iaf=) Så i princip bara att "sänka" hastigheten lite så bör man ha kortet enligt honom!

Så förbannat tråkigt att kugga på hastigheten, så lätt åtgärdat kan man tycka.

Men men får väl ringa på sista minuten tiden ett tag framöver istället!

Den som spårar ur hittar ofta en klocka ;)

48 Inlägg
10 augusti 2007
de va tråkigt att höra,lycka till nästa gång..

2 600 Inlägg
10 augusti 2007
ajdå vad surt hoppas du får tag på en tid snabbt bara att ringa varje dag (:

gör som jag kör gubba racer=)

173 Inlägg
10 augusti 2007
Gjorde precis samma fel, dedär med att köra lite för fort genom en högerregelskorsning. De är rätt noga med att man ska ta de lungt i sådana och verkligen se sig för, vilket inte är fel alls.

Nätverkstekniker(snart)
164 Inlägg
10 augusti 2007
Trådstartare
Men man lär av sina misstag, så nästa uppkörning ska nog inte vara några problem wink

Den som spårar ur hittar ofta en klocka ;)

Forummoderator
26 325 Inlägg
10 augusti 2007
Tall3n skrev:
Happ då fick man inge körkort idag, jag gjorde två fel som han kuggade mig för, det första var att jag åkte försnabbt igenom en högerregelskorsning tyckte han, och de andra var att jag körde för fort över en bevakad järnväg också, tack vare dessa misstag så får man vänta ett tag till på kortet, känns bra jävla surt!
Sen hade han en anmärkning på när jag körde ut på motorvägs på farten, kom två tunga lastbilar o blocka så jag inte kunde komma ut, så jag fick tränga mig in emellan dom för att komma ut på motorvägen.
Men han klagade inte något på mitt körsätt iaf=) Så i princip bara att "sänka" hastigheten lite så bör man ha kortet enligt honom!

Så förbannat tråkigt att kugga på hastigheten, så lätt åtgärdat kan man tycka.

Men men får väl ringa på sista minuten tiden ett tag framöver istället!

Hellre att man kuggar på det än nåt ännu krångligare. Bara att sakta ner i så fall.
Själv hade jag en oerhört förstående kille med mig som förlät mig för en del misstag.
Mycket tror jag faktiskt löste sig när jag innan vi ens hade startat, sa att jag var oerhört
nervös, och han svarade att det ordnar sig.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

5 Inlägg
10 augusti 2007
Jag fick godkänt på första försöket, sedan fick jag inga som helst anmärkningar, en perfekt körning.
Men det berodde nog på att körskolan lurade på mig ca 30 lektioner som jag inte egentligen behövde, inte undra på att man körde perfekt. Ändå hade körskolan hundratal saker att klaga på om min körning.

Men det är bara att försöka igen, jag vet att du kommer att klara det nästa gång, ta det bara lite lugnare wink

87 Inlägg
10 augusti 2007
De e surt alltså. En del e allt bra pilliga. Bättre lycka nästa gång.

Mvh//Chrille

huh?
10 427 Inlägg
10 augusti 2007
Man ska väl alltid stanna till och glo lite innan man passerar en järnvägskorsning, även om bommarna gått upp.. men man ska ju inte söla på rälsen direkt tongue

Sök