Hejsan alla östergötlands boende! Har en liten fråga till er, det är då så att jag tänkt flytta till Nrkpg ganska så snart, och undrar lite om det finns garage att hyra och hur mycket det ca: går på i månaden. och vart det finns? Eller brukar man få ha bilen ifred om den bara står ute på gatan?
Tja! Vill oxå ha garage till vintern, om du hittar flerbilsgarage får du höra av dig! Ibland vill ägarna ha flera hyresgäster, typ en lada på landet
Hoppas du kommer trivas i nrkpg!! Inbrott sker tyvärr mycket här.. Beror var du tänkt bo iofs.. Fick 5 inbrott på 1,5 år i min förra bil! Nu har jag larm
Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
Tja! Vill oxå ha garage till vintern, om du hittar flerbilsgarage får du höra av dig! Ibland vill ägarna ha flera hyresgäster, typ en lada på landet
Hoppas du kommer trivas i nrkpg!! Inbrott sker tyvärr mycket här.. Beror var du tänkt bo iofs.. Fick 5 inbrott på 1,5 år i min förra bil! Nu har jag larm
Hehe tack så mycket kommer säkert trivas tillbringar mycket tid i er stad, ja jo. nu menar jag garage året om också och gärna nära centrum så man slipper gå så jädrans långt till bilen för att sedan köra till eventuella jobb. Men jag ska höra av mig om jag hittar båda och, kanske hittar ett jobb nära bostaden så man kan ställa av bilen och förvara någonstans.
Jag kommer nog va på meetet.. Kopplingen spelar på sista versen, men ny är beställd.. Om jag fortfarande kommer framåt så är jag där:) Kom gärna å snacka om du känner igen mig
Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P