2546
Sök

Hjälp med sportstolar!

144 Inlägg
12 september 2007
Trådstartare
Tjena smile!

Jag tänkte kolla ifall det är någon som vet något företag som säljer sportstolar till samma bra pris som ridetech? Dem går inte att få någon kontakt med över huvudtaget. Har även hört att dem inte är så bra ridetech, stämmer detta?

Behöver iaf hjälp med att hitta någon sida där man kan köpa 2st stolar för ett bra pris så som ridetech har.

Hittade nämligen ett företag som hade samma saker m.m men har ju då så klart tappat bort hemsidan.

Mvh
Lillen big_smile

1 174 Inlägg
12 september 2007
danmobility har något par vet ja kvallen e väl usel men men tongue

2 644 Inlägg
12 september 2007
Lillen skrev:
Tjena smile!

Jag tänkte kolla ifall det är någon som vet något företag som säljer sportstolar till samma bra pris som ridetech? Dem går inte att få någon kontakt med över huvudtaget. Har även hört att dem inte är så bra ridetech, stämmer detta?

Behöver iaf hjälp med att hitta någon sida där man kan köpa 2st stolar för ett bra pris så som ridetech har.

Hittade nämligen ett företag som hade samma saker m.m men har ju då så klart tappat bort hemsidan.

Mvh
Lillen big_smile

Varför får du inte kontakt med ridetech ? Testat ringa deras kundtjänst ? jag får alltid svar där iaf..

Och det där snacket med att dom inte är så bra stämmer inte enligt mig.. För att dom vart anklagade för myspons bluffen så behöver ju inte deras shop vara dålig eller har jag helt fel ?

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
12 september 2007
camaro67 skrev:
Har inte dom kursat nu eller är de bara någe rykte?

Nej det är bara ett rykte.. hade kontakt med dom senast idag..

Johan Lindgren

Meister
6 763 Inlägg
12 september 2007
Lindgren_ skrev:
camaro67 skrev:
Har inte dom kursat nu eller är de bara någe rykte?

Nej det är bara ett rykte.. hade kontakt med dom senast idag..

Då vet jag de big_smile

Medlme
47 Inlägg
12 september 2007

Sök