CosworthSierra skrev:
niclas_swe skrev:
CosworthSierra skrev:
Förvisso, men jag tycker fortfarande att dem gör fel.. Säger tabellerna att kökortet ska in om man överskrider gränsen med 1.1 km/h tycker jag att man som polis bör se mellan fingarna då det knappt går att mäta så lite det är!
Då kan jag vända på det och fråga så här.. Tycker ni det är OK och helrätt att dem klipper ett körkort för 1.1km/h för fort (över gränsen)?!
Jag har aldrig fått en böter för nåt under hela min tid, och ändå protesterar jag.. Jag tror att vad som än sägs här, så hade ni reagerat likadant själv i en sån situation, och därefter hatat polisen i all evighet...
sen körde han ju inte 1.1km/h över gränsen. ser du vad du skriver? förstår du vad du skriver?
Det gjorde han väl visst det!?! 1.1 km/h över gränsen för vad han hade klarat körkortet på!! Fattar du vad du skriver! FÖRSTÅR du vad du skriver?!
Han körde 122 på 90 sträckan. Hade varit en jäkla skillnad om han kört 91.1 och åkt dit.. Då kunde jag förstå att man gnällt.. Kör man för fort så får man ta konsekvenserna om man åker fast, thats it
Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!