Hej! Jag har 2st Mds Audiophile Pro Subwoofer 10" med effekt ligget på 500w per st i bra skick och inte sönder spela. Vet ni hur mycket värd de? Jag är hel kass på sånna Hitta en bild på sånna på nätet:
oj ,, hehe när ja läste tråden vart ja o tänka på mina o när ja såg de var de likadana ,,, jag har tre dock o så e dem med insjunken kon, tror de där på bilden kom snäppet innan , de jag har kostade nya ca 500 styck men nog e de 10 -12 år iallafall för de jag har e väl använda o funkar fortfarande kanon enda jag gjort på de tio åren eller va de kan vara e å bytt steg klart prisvärda tycker ja ,, vad värdet skulle vara på just de där vet jag inte , nya grejjer e inte så dyrt idag så det e ganska svårt, ska du köpa eller sälja ??
ingen känsla överstiger känslan av att åka trimmad traktor =) volvo power hahaha
Jag hade efterföljaren till dom där i min epa! och då gav jag 400kr för en 12 med låda. då va jag 16, är 24 snart... så 500kr st lär du ju aldrig få för typ 10 år gamla basar. Visst, det va jävligt grymma på den tiden. men du får nog en värre ny bas för 500 idag. utvecklingen går ju framåt vettu.