Allt går att knäcka. problemet med dongels som dom heter är att det är grymt tidsödande. och på ett så pass okänt program så är det nog ingen som orkar
hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
riktigt najsigt program asså.. men man kan väl få exakt samma färger som på bilden eller? bara att man behöver trådar som fan skulle vara ännu snyggare med samma gula färg.
nya projektet ser schysst ut.. en bmw men vad gör det? reg.nummret kanske du ska sudda bort också..
Allt går att knäcka. problemet med dongels som dom heter är att det är grymt tidsödande. och på ett så pass okänt program så är det nog ingen som orkar
Skulle inte påstå att det är ett okänt program då det finns ett antal 1000tal som använder det.. sambon min är medlem på ett forum för sömmerskor där de diskuterar allt från stickning till att sprida olagliga brodyrfiler.. Man blir chockad när man skummar igenom vad de gammla sytanterna sysslar med!
Angående programmen så kanju jag svara som är SnipersChoise sambo...jag har ju lite mer koll på det hela hehe Just dessa program till broderi maskiner finns det massor av olika beroende på vad man har för märke på maskin och hur mycket pengar man vill slänga ut.
Just detta program som Gullizen pratar om finns tyvärr inte att få tag på nätet då de har lika avancerad dongel som bankerna använder...har folk som letar just efter lösningen på detta program men de börjar ge upp hoppet.
Sen finns det ju massor av olika program lite beroende på hur stor data vana man har och hur bra man är på det engelska språket...för de flesta av programmen finns ju bara som eng version.
Sen beror det ju som sagt på vad man har för maskin alla maskiner klarar ju inte av samma saker precis som de olika programmen klarar olika saker.
Sen är det upp till den som gör om bilderna hur pass skickliga de är med att jobba i de olika bildprogrammen+ broderi programmen.