4047
Sök

chassi färg

57 Inlägg
13 mars 2005
Trådstartare
hej har en ford sierra men färg kod P 9 är det någon som vet hur man fixar färg till denna är det bara att gå till typ mekonomen och såga jag vill ha färg P 9 ???

tack för svar jocke

Opel

52 Inlägg
13 mars 2005
Om din färgkod är p9 äre bara o ringa till mekonomen. Om de inte har på lagret beställer dom in just till dej. Tror de brukar ta 3 dagar lr ngt sådant. Så vare iaf för mig när jag skulle köpa lack till Calibran.

57 Inlägg
13 mars 2005
Trådstartare
oki sjyst då vet jag det tack så mycket

Opel

711 Inlägg
13 mars 2005
jocke_nord skrev:
oki sjyst då vet jag det tack så mycket

Köp aldrig färg från Mekonomen eller andra ställen som inte är akturiserad för din bilmärke. Det är bättre att du lägger till några extra kronor och beställer från en akturiserad firma än pirat-företag a lá Mekonomen. En bekant till mig beställde färg från Mekonomen och det var åt h"¤#&#// med den färgen. Han åkte genast till Mekonomen med bilen och frågade de vad vardet frågan om, den färgen var inte alls lik hans och då svarade de att vi kan aldrig få det som originalet. Så har du en bil som du bryr dig om då ska du inte köpa färg från mekonomen, däremot har du en bil som du vill bara lacka lite sådär på måfå, varsågod, du kan köpa även på biltema.

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

52 Inlägg
14 mars 2005
Black Knight: isf hade din kompis otur lr så hade jag turen. lacken till min bil blev perfekt. iaf med några lager klarlack efteråt... men somsagt jag vet inte kanske sant de du säger. sad

57 Inlägg
14 mars 2005
Trådstartare
oki får höra efter lite annars så får la jag dra till värkstaden:)

Opel

Sök