Vad tänkte Alonso på när han lämnade Renault stellet???? McLaren är ej lika fullt seriösa!. Hoppas bara inte han hamnar hos Ferrari nu! Tillbax till Renault med dig!
sorry, vist inte att Flavio Briatore ville har mer med honom att göra, kanske för att alla duktiga har rätt till ett ny kast. isf jag tycker att han ska ta det och hålla tyst om pengar.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
sorry, vist inte att Flavio Briatore ville har mer med honom att göra, kanske för att alla duktiga har rätt till ett ny kast. isf jag tycker att han ska ta det och hålla tyst om pengar.
Jag vet inte men har han gjort bort sig där eller något? Jag följer inte f1 så nog så om det är något som jag har missat så kan ni få berätta
Det enda Alonso bidragit till i F1 är bråk och massa barnsliga påhopp av andra förare, och när karln inte ens kan acceptera sin medförare, helst med tanke på att Hamilton på kort tid blev så mycket vassare, då har han inget i ett team att göra.
Det är en bråkstake som gnäller så fort han inte får som han vill, ytterligare en karaktär i F1 som inte kommer gå så mycket längre i böckerna...
Alonzo måste accepterar att han inte är den bästa och när det gäller Hamilton, han kommer att gå länge än Alonzo och Hamilton uppför sig bättre på banor än Alonzo.
vi får väl se vad som händer framöver och som en del säger så välkommnar renaut honom med öppna armar. Läste idag någonstans att han inte kom överens med varklen hamilton eller stallchefen för mclaren.
Sen det där någon skrev med barnsliga påhopp, är nog inte bara han som säger sådant eller kör ofint på banan. Schumacher bettede sig illa även han och säkert en del andra också. men det blir väl så kanske då dom bästa skall hävda sig emot varann.
Oavsett vilken tävling det är, det är alltid en för sig själv och gud för alla, men det finns några som är trevligare som tävlingdeltagare än andra, så är det och Alonzo tillhör inte de snällast.