Vaknade imorse med en upppallad bil utan mina 18"ace+ hela stereo utrustingen. Hittelön t den som hittar något.fan att inte människor kan skilja på ditt och mitt Bilder finns på min sida
Vaknade imorse med en upppallad bil utan mina 18"ace+ hela stereo utrustingen. Hittelön t den som hittar något.fan att inte människor kan skilja på ditt och mitt Bilder finns på min sida
Nja. På den här siten har nog Göteborg varit överrepresenterat dom senaste månaderna. Vem vilken stad har inte problem med klåfingriga människor som inte kan skilja på ditt och mitt?
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Nja. På den här siten har nog Göteborg varit överrepresenterat dom senaste månaderna. Vem vilken stad har inte problem med klåfingriga människor som inte kan skilja på ditt och mitt?
Klart det finns i alla städer, det var inte det jag menade med mitt mothugg.
Det jag störde mig mest på var "alla från göteborg är pack". Enda erfarenheten killen har från Göteborg är säkert bilder från Liseberg och så drar han alla över en kant utan att veta något.
..ja eller för att vi i göteborg har lite snyggare grejer som e mer åtråvärda att lägga fingrarna på ?? .. Att säga att vi är pack..moget ..
För övrigt. Jäkligt irriterande när folk inte låter bli..ja stör mig mer på idioter som bara ska skada.. min bil dunka dom en mejsel rakt genom plåten på dörren.. kunde dom inte slagit in rutan istället..det hade blivit så mycke lättare att ta sig in oxå.. det lyckades dom inte me ändå..