2767
Sök

Konvertera till skin ? (byta tyget mot skin)

Egenföretagare
2 496 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Tjenare såg precis en länk på Ebay, vill bli av med min äckliga tygklädsel i A4an och tänkte om någon provat detta, eller har någon ide om det går att få till det snyggt ?

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-100 … 18Q2el1247

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
13 januari 2008
Såg bra ut på bilderna, frågan är bara om det ser lika bra ut i verkligheten?

Ett tips är att höra med http://www.topntrim.nu kostar dock lite mer men då är det proffs som fixar det.

Egenföretagare
2 496 Inlägg
13 januari 2008
Trådstartare
Jo dom hade ju, men då kan man ju typ köpa en beg inredning för samma pengar, grejen med dom i usa var ju att det slutade på 4500kr, 3 gånger billigare smile (för svenskarna hade ju inte monteringen inkluderat i priset heller)

Men det jag är rädd för att det kommer se "knöligt" och fult ut hmm
Senast redigerat av tsdi (13 januari 2008)

12 086 Inlägg
13 januari 2008
Jag tror som du att det kommer se knöligt ut. Nu va ju priset iofs inte jättelågt.
Hade de stått "top Quality" och 99 USD hade jag inte tittat mer på den saken men jag vetifan du.

Vad kostar beggade stolar från skroten då?

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
15 januari 2008
Såg någon som sålde komplett s4 inredning på blocket för ett tag sedan, du kan ju kollar runt lite på skrotar mm om du kan få tag på det...

Egenföretagare
2 496 Inlägg
15 januari 2008
Trådstartare
laazy skrev:
Såg någon som sålde komplett s4 inredning på blocket för ett tag sedan, du kan ju kollar runt lite på skrotar mm om du kan få tag på det...

jo jag vet men den jag såg var för sedan hmm och jag har letat rättså mkt, den billigaste jag sett för avant låg för 15lapp å det är det inte värt att lägga på en så "gammal" bil man får ju aldrig igen det och så värt är det inte tycker jag smile

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
15 januari 2008
Vet att det finns sånt där till min kärra, sen kan man få ny vaddering så man får skålade stolar (om det finns till den bilmodellen), de flesta säger att det är skitnajs. Dock kan det se lite slappt ut ibland runt väldigt runda ställen, men det är inget man lägger märke till.

147 Inlägg
15 januari 2008
FL3JM skrev:
Vet att det finns sånt där till min kärra, sen kan man få ny vaddering så man får skålade stolar (om det finns till den bilmodellen), de flesta säger att det är skitnajs. Dock kan det se lite slappt ut ibland runt väldigt runda ställen, men det är inget man lägger märke till.

Snackar du om top n trim bär det gäller ny vaddering eller vad referar du till? SKulle vara skit schysst att få skålade stolar till min, är svårt att hitta eftermarknads stolar till en roadster man kan ju inte ha hur feta och höga som helst, så modda vanliga stolarna är ju kanon!

Sök