2825
Sök

Lackering på Ebersteinska i Norrköping???

609 Inlägg
25 januari 2008
_Rydberg skrev:
STriiiker skrev:
Mmm kan nog stämma, iaf mellan Bråvalla och eber i stan, sen kanske en tredje beronde på vad man väljer att läsa för kurser i åk3

okej, är det långt emellan lr typ gångavstånd??

Gångavstånd? nja knappast. Buss går nog, fast smidigare med bil, hellst spårvagn, men den går ju inte till maxi-området..

Jo, det lkanske ligger nog hos swall nu mera.. var ju ett par år sen jag sluta

Weber frälst!
223 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
supratjejen skrev:
_Rydberg skrev:
supratjejen skrev:
Sker inte lackutbildningen på swall? http://www.swall-billack.se/
Och vanliga ämnen på eber.. Gick själv fordon när det låg på ingelsta smile

vi var där på bsök idag och det låg vid maxi, rakt över gatan typ......

Just det! Var också där idag och hämtade mina fälgar smile
Trodde all verkstadsutbildning skedde där och resten på skolan. När jag gick hade vi varannan vecka..

haha dom där fälgarna har jag tagit iloltongue..... men dom sa ju att dom skulle flytta tills nästa årskift???men vart har jag inte en aning om...

66 Inlägg
25 januari 2008
Jag ska försöka att sprida ett litet ljus över den här situationen som jag känner till det. Personligen går jag på Hagagymnasiet i Nrkpg men har en hel del polare på Fordon, El, Teknik m.m på Eber. Hur som helst.

Varje morgon så går det anslutningsbussar ut till Bråvalla där den verkstadstekniska undervisningen sker om man nu kan säga så. Den "vanliga" undervisningen sker på Eber. Pratet om en tredje skola beror, som tidigare personer nämnt på vad man väljer för kurser på det som kallas för Individuella Valet (IV) och på Valbara kurser. Eber har även en byggnad precis vid skolan som det sker en del Fordonsundervisning i men jag kan inte svara på hur mycket eller vilka som håller till där.

Mvh Viktor

Sök