2650
Sök

billigaste 850 ??

378 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
Vilken är den billigaste 850:in.. Att äga den då och snål me bensin..
Tänkte köpa först bil snart och vill ha en billig 850.

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

Den galne finnen
66 Inlägg
3 februari 2008
GLE helt klart... om du ska ha det billigaste

378 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
Snatto skrev:
GLE helt klart... om du ska ha det billigaste

är inte GL snålare ?

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

Whitetrash
589 Inlägg
3 februari 2008
GLE/SE är då allt annat än snål på soppa...
Sen om man jämför med GLT så har ju den 30 hästar mer och drar antaligen inte märkvärt mycket mer bränsle..så jag hade köpt en GLT om inte en turbo.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

378 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
__Marcus skrev:
Sen om man jämför med GLT så har ju den 30 hästar mer och drar antaligen inte märkvärt mycket mer bränsle..så jag hade köpt en GLT om inte en turbo.

men dom e väll dyra som fan i skatt och sånt ?

Whitetrash
589 Inlägg
3 februari 2008
740_Fredde skrev:
__Marcus skrev:

men dom e väll dyra som fan i skatt och sånt ?

SE:n är redan svindyr att försäkra, skatten lär väl inte vara någon större skillnad mellan de båda.

Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.

378 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
alltså SE är den billigaste ?

553 Inlägg
3 februari 2008
Äger en Glt just nu och kan ju inte säga att den är dyr och äga om man inte jämför med nån liten bil då... drar runt 0.8 liter/milen... betalar ca 2700 i försäkring.. har planer att skaffa mig en R och den var inte mycket dyrare i försäkring, dock blir det dyrt om du ska stå på bilen, blir iaf de dubbla i försäkring, skatten går ju efter vikten så den är ju ganska jämnlik och spelar ingen roll beroende på motor

Sök