Behövs inte ens google.. Bara att klicka på "evenemang" å bläddra ner till mässan 2005..svårare än så är det inte..dock va d inte så många bilder.. men men
Behövs inte ens google.. Bara att klicka på "evenemang" å bläddra ner till mässan 2005..svårare än så är det inte..dock va d inte så många bilder.. men men
Okey, och du tycker att dom bilderna visar hur motivlacken blev? Bara för att det inte behövs googla så kan man ju fortfarande läsa vad trådskaparen skriver
jag delar garage me kenny, han som lackat den bilen.
Jag vill inte veta något om själva bilen. Utan är intresserad av bilder på motivlacken med flamesen. Ska nämligen ha ungefär samma "färgsättning" och skuggor på en blivande tatuering
jag delar garage me kenny, han som lackat den bilen.
Jag vill inte veta något om själva bilen. Utan är intresserad av bilder på motivlacken med flamesen. Ska nämligen ha ungefär samma "färgsättning" och skuggor på en blivande tatuering
aha.. men dom va ju bara blå/silver.. har själv flames på höger underarm me blå outline..
Jag fastnade helt för själva desigen på flamesen. Gillade hur det ljusblåa blandades med mörkblått och sen hur skuggningen var utformad. Så det vore kanon om man kunde hitta en bra bild på lacken.
Okey, och du tycker att dom bilderna visar hur motivlacken blev? Bara för att det inte behövs googla så kan man ju fortfarande läsa vad trådskaparen skriver
Ja d e väl rätt golf ja kan väl inte hjälpa att dom va så sega så d inte hann bli färdigt på fotot din jädra gnällgubbe ..d e ju allti nåt.. man får väl fantisera lite FFS
Posta en länk till det du hittat då, eller bilden du hittat, så att någon annan som letar efter samma bil hittar den här och slipper skapa en egen tråd.