2742
Sök

Vad tycker ni ska finnas i er bilsportsbutik för att göra den komplett

24 Inlägg
11 februari 2008
Trådstartare
Undrar vad folk vill ha i en butik, vad ska finnas , vad gör den komplett? smile

Skål

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 februari 2008
Miss2ooSx skrev:
Undrar vad folk vill ha i en butik, vad ska finnas , vad gör den komplett? smile

bilstereos slutsteg och alat annat som hör billjud till även biltillbehör av alla dess slag även styling. allt som finns till bil ska det finnas. 'ven snygga tjejer som hjälper till me allt också :smile

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

3 390 Inlägg
11 februari 2008
Mkt universal tjosan också som vingar, sidokjolar m.m och interiörsaker....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

RE-雨宮
481 Inlägg
11 februari 2008
Jag tycker att det borde finnas modellspecifika "butiker" eller trimfirmor, som har och tar hem kvalitetsprylar. Där man kan göra allt ifrån att lämna in bilen, till att köpa saker över disk. Och då ha olika märken att välja på. Dock är svenskar både för snåla, och har för litet intresse för att detta ska kunna vara aktuellt.
Synd men sant.

RE-Amemiya Kitted FD3S

Studerande
463 Inlägg
11 februari 2008
chrno skrev:
Jag tycker att det borde finnas modellspecifika "butiker" eller trimfirmor, som har och tar hem kvalitetsprylar. Där man kan göra allt ifrån att lämna in bilen, till att köpa saker över disk. Och då ha olika märken att välja på. Dock är svenskar både för snåla, och har för litet intresse för att detta ska kunna vara aktuellt.
Synd men sant.

Håller med dig. Men visst finns det några sådana företag? PBZ t.ex.

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

RE-雨宮
481 Inlägg
11 februari 2008
Frågan är ju vad dom har för priser..  Jag vet att det är dyrt att ha saker på lager. Men att ta nästan 10k för ett luftfilterkit som var fallet sist jag var hos dom är skrattretande.

Problemet är ju att alla tar sånna sanslösa överpriser när dom väl startar ett företag.

RE-Amemiya Kitted FD3S

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 februari 2008
kanske man skulle uppnå sin dröm och starta den ultimata firman då... tycker denna tråd hör hema på offtopic jag

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

3 390 Inlägg
11 februari 2008
ironhead skrev:
kanske man skulle uppnå sin dröm och starta den ultimata firman då... tycker denna tråd hör hema på offtopic jag

Neee, isf i Allmänt... Är ju fordonsrelaterat... wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
11 februari 2008
WeDo skrev:
ironhead skrev:

Neee, isf i Allmänt... Är ju fordonsrelaterat... wink

Beror ju på om bilsportsbutiken inriktar sig på utseende och styling tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Sök