Undrar vad folk vill ha i en butik, vad ska finnas , vad gör den komplett?
bilstereos slutsteg och alat annat som hör billjud till även biltillbehör av alla dess slag även styling. allt som finns till bil ska det finnas. 'ven snygga tjejer som hjälper till me allt också :
Jag tycker att det borde finnas modellspecifika "butiker" eller trimfirmor, som har och tar hem kvalitetsprylar. Där man kan göra allt ifrån att lämna in bilen, till att köpa saker över disk. Och då ha olika märken att välja på. Dock är svenskar både för snåla, och har för litet intresse för att detta ska kunna vara aktuellt. Synd men sant.
Jag tycker att det borde finnas modellspecifika "butiker" eller trimfirmor, som har och tar hem kvalitetsprylar. Där man kan göra allt ifrån att lämna in bilen, till att köpa saker över disk. Och då ha olika märken att välja på. Dock är svenskar både för snåla, och har för litet intresse för att detta ska kunna vara aktuellt. Synd men sant.
Håller med dig. Men visst finns det några sådana företag? PBZ t.ex.
Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Frågan är ju vad dom har för priser.. Jag vet att det är dyrt att ha saker på lager. Men att ta nästan 10k för ett luftfilterkit som var fallet sist jag var hos dom är skrattretande.
Problemet är ju att alla tar sånna sanslösa överpriser när dom väl startar ett företag.