4007
Sök

hissövervakning

198 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Som rubriken lyder, är det någon som jobbar med hissar och vet va det finns för olika hissövervakningsprogram?

Beredare
561 Inlägg
21 februari 2008
Här har vi en...... tongue

Förstår bara inte vad du menar med övervakning?? Säkerheten eller??

Mvh Jonas

198 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Groggmugg skrev:
Här har vi en...... tongue

Förstår bara inte vad du menar med övervakning?? Säkerheten eller??

ja typ smile som övervakar så inte säkerheten brister
Senast redigerat av Golf3 (21 februari 2008)

Beredare
561 Inlägg
21 februari 2008
De finns mkt.... Dörrkontakter, lås, HR, slaklinebrytare, sträckviktskontakt mm. mm. smile

Mvh Jonas

198 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Groggmugg skrev:
De finns mkt.... Dörrkontakter, lås, HR, slaklinebrytare, sträckviktskontakt mm. mm. smile

har du gått ky utbildningen i enköping???

Beredare
561 Inlägg
21 februari 2008
Golf3 skrev:
Groggmugg skrev:

Nepp, men min nya kollega har gått nyss.... Dan Persson heter han... smile Sugen eller??

Mvh Jonas

198 Inlägg
21 februari 2008
Trådstartare
Groggmugg skrev:
Golf3 skrev:
Groggmugg skrev:

Nepp, men min nya kollega har gått nyss.... Dan Persson heter han... smile Sugen eller??

jag går den nu, har gått 1 månad, men den här frågan är svår alltså, har aldrig hört talas om  övervakningsprogram

Beredare
561 Inlägg
21 februari 2008
Golf3 skrev:
Groggmugg skrev:
Golf3 skrev:

jag går den nu, har gått 1 månad, men den här frågan är svår alltså, har aldrig hört talas om  övervakningsprogram

Har aldrig hört talas om just namnet övervakningsprogram... Vi på KONE jobbar ju med olika ställ som Martina skåp som görs av P.Dahl i Mölndahl.... Sen har vi ju egna som med LCEstyrning o så...

Sitter du med läxor eller?? tongue

Mvh Jonas

DFFL
9 020 Inlägg
21 februari 2008
Golf3 skrev:
Groggmugg skrev:
Golf3 skrev:

Menar du sådana som Groggmugg skriver eller nåt hightech ala Las Vegas (Serien)?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök