3873
Sök

Johanssons Styling!varning

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
Köp inte styling hos johanssons styling.han skickade fel till mej och blåste mej på pengarna..
skickade tillbaka kjolpaketet för jag skulle få ett nytt men han vägrar att skicka.

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

Stolt Brynäsare :)
135 Inlägg
29 mars 2008
Han har varit i blåsväder många många gånger. googla företagen ni ska handla av innan ni gör beställning.

Beställde en vinge av han en gång som va i 3 bitar när jag fick den, han var riktigt otrevlig när jag ringde upp och berätta det mm..

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
han är lika slut som snuten..ska dit en sväng i sommar och kolla om han vill betala lr så får han rulla fram=)

Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack

Yrkesförare
1 073 Inlägg
29 mars 2008
Men va fan. Finns det några seriösa biltillbehör/stylingföretag kvar därute egentligen?
Fattar inte att dom vågar yikes

PULVERLACKERAR
605 Inlägg
29 mars 2008
Trådstartare
värka inte så...men dom får ju betala med kroppen..vad ska man göra..har anmält..la ner det efter 15min...
så man får ta lagen sj...det funkar ju inte att man åker till någon och säger..jag vill ha mina pengar...
så aj aj..tack tack..smile
lr har jag fel..jag lärde mej att allt går med lite våld

Better than God \o/
1 883 Inlägg
29 mars 2008
Tega skrev:
Men va fan. Finns det några seriösa biltillbehör/stylingföretag kvar därute egentligen?
Fattar inte att dom vågar yikes

Jo det finns det!

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

135 Inlägg
29 mars 2008
det finns inte många seriösa. tyvärr förstör dom så jävla mycket för dom seriösa. det bästa är som sagt att googla företagen innan så märker man rätt snabbt om dom är seriösa.

135 Inlägg
29 mars 2008
removal skrev:
värka inte så...men dom får ju betala med kroppen..vad ska man göra..har anmält..la ner det efter 15min...
så man får ta lagen sj...det funkar ju inte att man åker till någon och säger..jag vill ha mina pengar...

Det är bara han som vinner i längden om du tar till våld.. Går ju att anmäla honom till ARN...

1 417 Inlägg
30 mars 2008
removal skrev:

Notera nu att det är samma folk som läser det här som förväntas handla av dig i din nya stylingbutik du skrev om i en annan tråd.

1 302 Inlägg
30 mars 2008
De få gånger jag köper något till någon bil så köper jag ifrån createx, ridetech och realcar de är seriösa, jag har i alla fall inte haft några som helst problem med dem.

Sedan kan jag råda till att inte handla från företag som vill ha pengarna i förskott.

med lem
1 147 Inlägg
30 mars 2008
tips: handla av scstyling så får ni hela och riktiga saker. tipstips

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

358 Inlägg
30 mars 2008
en sak att tänka på vid framtida beställningar är också att man kan beställa med postförskott.. visserligen tar de oftast en hundralapp extra.. men då kan man åtminstonde kontrollera paketet direkt innan man betalar. Så gjorde jag med ett par baklysen jag beställde för ett år sen

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

Soubee
30 mars 2008
Brukar handla rätt mkt via nätet, både bil grejer och annat och jag köper inget utan att kolla upp företaget innan och oftast (för att jag inte litar så mkt på folk) så brukar jag ta det via postförskott och ta smällen på en hundring extra så jag vet att det är rätt grejer som kommit mm.
SKR, Creatix, Realcar, GE-Motorsport har jag bland annat haft att göra med och de är riktigt trevliga och går att lita på imo!

Sök