Ja om du bara orkar vänta i en halvtimme så har du det tråkigt grabben=) Varva ner lite, ibland tar det lite tid innan man får svar. Och sådana där inlägg kan man få tråden låst för. Bara en Heads up liksom...
Tror jag sett en tråd tidigare om samma paket/uppsättning. Och det var positivt där vill jag minnas. Men jag personligen tror att det inte är någon dålig kombination. Kör på för tusan=)
Ja om du bara orkar vänta i en halvtimme så har du det tråkigt grabben=) Varva ner lite, ibland tar det lite tid innan man får svar. Och sådana där inlägg kan man få tråden låst för. Bara en Heads up liksom...
Tror jag sett en tråd tidigare om samma paket/uppsättning. Och det var positivt där vill jag minnas. Men jag personligen tror att det inte är någon dålig kombination. Kör på för tusan=)
Haha, jo jag vet.. Jag är enormt uttråkad... Men okey. bra.. Jag har visserligen bara läst positivt om steget.. Men ändå.. Jag får väl chansa
Men hur bra?? Går att gämföras med vilka basar/märken då?
Jag har haft Kicker L7 15", Dubbla MDS fanatic power 12"or, mfl mfl mfl... Mds 12orna tycker jag är klena som fan. Har bränt 3st... Så inget mer såna för min del, haha...
Jag vet en kille som gick ifrån 2st L715 till 2st Sonic 15 och han tävlade inom db och ökade, hur mycket ska jag låta sig vara osagt. Men som allt är ju detta en smaksak. Sonic 12:an gillar INTE slutalådor utan det är portat som gäller. det du ska tänka på i en 740 är den att magneten är så in i H kraftig så du har svårt att luta den så pass mycket så du får in den under hatthyllan. Skulle tro att en Sonic 10 skulle vara 100ggr lättare att få in.
Haha, ja det låter ju bra det här.. Kanske skulle ta och beställa ett paket då. Vore ju säkert roligare om man hade 2st 10"or eller 12"or.. MEn det drar iväg i pengar.. Det är fortfarande billigt. Men för en annan att leva på A-kassa och ha andra utgifter så blir det dyrt... Men det är nästan så att man får ta sig råd ändå