1949
Sök

stereon statar inte på Audi 100 -94

812 Inlägg
19 april 2008
Trådstartare
Har problem dem min huvdenhet som jag inte nu kan få igång. Ena dagen fungerade den och nästa dag var den nästan helt död. Det som fungerar är att man kan ta ut cd skivan och stoppa in den igen och jag kan få igång klockan men det är allt. Jag har provat att stoppa den i en anna bil och då fungerar den som den skall
Jag har kollat säkringarna på bilen och dom är hela, även dom på slutstegen är hela

JVC KD-G721
Amega Model Q-COMP 60 högtalare
2 st Alpina 4 kanals förtärkare
10" MDS subwoofer

någon som vet vad som kan vara fel

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
20 april 2008
nån kabel som lossnat?

130 Inlägg
20 april 2008
har ett liknande problem på min bil allt funkade härom dagen och nu hör man att stereon går igång och får ström men skämen tänds inte och inget händer när man trycker på knapparna precis som inte displayen får någong ström.

jag har dessvärre en kenwood 6537, så hoppas någon kommer med en lösning här så kanske det kan hjälpa mig också.

812 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
du hade lite rätt att det hade med tändningen att göra, av någon anledning så sänder kablen inte ut tillräkligt med störm för att starta den längre (har fungerat i nästan ett år), så jag fick bara koppla om den så den få ström hela tiden och man får ta och stänga av den själv

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
20 april 2008
du kan ta ström  från knapparna ovanför de går  tändnings ström till varningsblinkersen har iaf kopplat därifrån

Sök