3315
Sök

Luftfjädring och lambo dörrar

28 Inlägg
16 mars 2006
Trådstartare
Tänkte beställa hem lambo dörrar och luftfjädring till min honda (om luftfjädring finns tillgängligt).
Någon som har nån aning om vart i malmötrakten man kan få detta monterat i så fall?

Kom gärna med råd och kritik till mitt eventuella inköp... wink

Inget varvar som en Honda med VTEC !!

1 436 Inlägg
16 mars 2006
Var kan man överhuvud taget få tag på luftfjädring?
Och då menar jag för att kunna ha bilen jättelåg sedan höja för att klara väggupp,
inte få bilen att flyga en meter upp i luften.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

517 Inlägg
16 mars 2006
Caffe skrev:
Var kan man överhuvud taget få tag på luftfjädring?
Och då menar jag för att kunna ha bilen jättelåg sedan höja för att klara väggupp,
inte få bilen att flyga en meter upp i luften.

"Flyga en meter upp i luften" Du tänker nog på hydraliska dämpare som brukar sitta på stutsande lowriders.

28 Inlägg
16 mars 2006
Trådstartare
hmm studsande dämpare e en helt annan sak...jag snackar om luftfjädring som du sänker och höjer bilen med.  och xtremestreetstyling är en av dom som är återförsäljare till sånt. sen kan man ju faktiskt be t.ex. dalhems höra sig för..dom flesta stylingbutiker med större kundkrets borde kunna ordna fram luftfjädring om du är sugen !

Inget varvar som en Honda med VTEC !!

1 436 Inlägg
16 mars 2006
Jupp, var luftfjädring jag menade. Var inne en sväng på http://xtremestreetstyling.com/ men de ville inte visa några priser. Vad ska man räkna på till bilen? 1k, 5k, 10k, 20k, 50k?

HondaPower:
Tror din Civic blir _riktigt_ fet med lambodörrar och extremsänkning. Enligt mig en perfekt bil till detta.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Sök