Är också stolt ägare av en Chrysler Grand Voyager -2000. ahuh o visst så kände jag med över min bil, vill ej se ut som alla andra voyager. fixa lite budget styling. ( oh my gosh, jag gillar den nya voyager 2008
) men har ej råd just nu... så jag får väl mekka med det jag har...
Jag började kolla o letat lite runt på bildelar. oooooooooooooooohh det är så mycket jag vill fixa men ... of course, jag behöver lite tips o råd från andra voyager ägare.
Det senaste så köpte jag Alu-fotsteg DEEZEE märke på MICRO. kostade mej 4700kr. ringde runt olika verkstad så som HCJ tar 3K för att sätta upp det på voyager. billigt men istället så fixade jag det själv, sparade pengar
nästa projekt blir nog Nya LEXUS-Chrysler Bakljus(köper på stylingkompaniet) samt byter gamla strålkastarglas bort. fast Jag gillar ej silver-krom utseende på den nya bakljuset, jag skall färga om det till matt svart färg ala Black housing ALTEZZA TAILLamp.
byter den svarta backspegel mot krom, köper pedal set, byter den tråkiga beige matta mot helt svart med röda mattor på. Färga om BUMPER fram o bak istället för gråa standard färg.
har sett en mittarmstöd(förvaring box) hos dan mobility.
och sist neon ljus ( grön eller orange) under. som bara lyser 20sek när jag går ut eller öppnar dörren.