BMTech skrev:
Mangod skrev:
BMTech skrev:
Japp har hört båda.
Mds låter billigt och plastigt.
Är man inte kräsen så funkar det.
men personligen hade jag inte tagit i det med tång eftersom det finns mycke bättre för småpengar mer.
Är 5000:- max hade jasg sparat veckopengen i en månad till och fått riktiga grejer.
Att jag sätter ribban på 5,000,- ska inte ses som att jag inte har pengar så lägg ner den taskiga attityden. Skulle kunna lägga +100,000,- på ljud om jag skulle vilja men då jag bara vill bättra på mot standardljudet så räcker denna summan ypperligt.
Sedan kan du väl läsa om första inlägget.
Mangod skrev:
Synpunkter på detta paket mottages gärna. Svar som bara lyder "bra/dåligt",
rena rama gissningar samt "
man måste lägga ut x antal kronor för att det skall låta bra"
undanbedes.
Här gäller produktiva och argumentativa svar från personer som faktiskt hört på grejerna, tack.
Att du har lyssnat på båda paketen samtidigt är föga troligt.
Sist men inte minst så kan man ju undra om du pushar för din egna butik, egenreklam, med tanke på att både du och butiken håller till i Ronneby... ?!
Nu beter du dig som en skitstövel.
Jag tog av min dyrbara tid för att hjälpa dig att inte begå misstag genom egen erfarenhet.
Men du verkar inte vilja ha hjälp.
Och vill du inte ha hjälp så köp skit istället och gefan i att fråga om du inte vill ha svar.
Sist men inte minst så kunde du ju tagit dig tid att läsa hela första inlägget där jag skriver att jag inte har något med butiken att göra som jag rekommenderar ifrån.
DOCK har han bra priser på DLS och har bra bemötande och service.
Och du kan säkert få paketet jag rekommenderade för under 5000:- om du tittar runt lite och köper på olika ställen men då springer frakten iväg och det blir dyrare i slutänden ändå.
Så mitt sista tips är att du drar ut huvet ur röven och lyssnar när du bett om hjälp istället för att va en total ignorant skitstövel.!!!
Oj då, någon som inte ställt in basen ordentligt?
Tycker inte mangod var ignorant för han skrev ju vad han var intresserad utav.
Varför skulle han vara intresserad om du inte kan svara på ett vettigt sätt?
Skit samma.
En nära vän har en Agila där vi satt in ett paket , ungeför det du visade, samma förutsättningar.
Minns inte namn och märke just nu, men ska försöka fixa det.
Vad jag vill komma till är att han provade ende och bara för att vissa anser att det är billigt är det inget sämre.
Mds tycker jag inte låter varken billigt eller plastigt, man vill ju ha ett djup och inte en discant som skriker och en baslåda som en pubesunge, eller du verkar inte vara en som ska åka runt kring korvmojjen som en volvo74 ägare.
Om du köper det paketet till din agila får du mycket för pengarna.
Fattade det som att du ska casha en Agila eller?
grymtskön bil! Vi tog bilen till Helsingborg och tog färjan över sundet och vi lastade kan jag lova...höhöhöhö. Men den är snygg också.
Själv har jag en saab som jag får köra runt med och det är tjejens så man har inget val.