2493
Sök

Den nya indiana Jones

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
Har vart idag och tittade på den nya indiana Jones och som vanligt, Spielberg sparar inte på pengar.
Jag ansåg inte någonting nytt med de gamla indiana jones, och anser inte det som värt att se flera gånger, i detta fall, en gång räcker mycket väl, nästa gång blir kanske när den går på TV.
Där emot tror jag att barn blir attraherad att titta på den, det är en fantasi fyll äventyr film som alla barn skulle tycker om.
Den är två timmar lång och mycket hög ljud, lika spänande som de gamla med lite skratt då och då.
PÅ en skala mellan 0 och 10 skulle jag sätta på en 5 men inte mer. många andra filmer är mer värt att se.
säg vad ni tycker efter ni ser den.
Senast redigerat av alain (22 maj 2008)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
22 maj 2008
Ska se den imorrn med jobbet. Gratis är gott då man får biljetter av Boxer iom att vi gjorde deras senaste film. Så folk får gärna komma med betyg på den också. wink
Men har inte så stora förhoppningar på nya Indy. Dom gamla filmerna är inget jag håller högt iaf. Men får väl se imorrn!

Whine whine!

9 108 Inlägg
23 maj 2008
Dom gamla filmerna är riktigt kungliga, dock har jag inte så höga förväntningar på denna, dom flesta filmerna idag är bara budget, ingen själ sad

2 283 Inlägg
23 maj 2008
Såg denna igår och tyckte den var bra men inte mer.

R.I.P. Michael Jackson!

502 Inlägg
23 maj 2008
Jag såg filmen i torsdags (22/5) Och jag tyckte den var helt okej och skulle lätt kunna se den igen om det var så. Men sedan så gillar jag äventyrs filmer smile

Kan tillägga att jag "bara" är 16 år. Dock gillade hela min familj den smile

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
24 maj 2008
*Varning för spoilers*

Extremt jävla cp-överdriven. Såg ju Shoot'em Up förra helgen och den var ju minst lika överdriven, men där märkte man iaf att den är överdriven med flit. Fast jag tvivlar på att indy var det. Herregud alltså. Köttätande myror, krypa in i ett kylskåp och flyga 500 meter med det för att klara sig från en atombomb, aliens, jadda jadda. 5/10 fick den av mig på imdb iaf.
Men men, gratis är gott. Så why not.

Whine whine!

Rallykalle och kabeltattare
422 Inlägg
24 maj 2008
:SPOILER:
När indys son svingade sig i lianerna........FUUUUUUUUUCK! Förstörde ju hela filmen. Annars var den underhållande smile

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
Ja, underhållande var den men inte mer, jag tycker att Spielberg som är så duktig att han kunde ha satat på en annan ny film ty det är inte ideer som sakna oss honom.
Såg den pga fri biljetter.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

44 Inlägg
26 maj 2008
Jag tyckte den var på tok för överdriven ... men småbra ibland.. 2/5 fiskyngel

3 390 Inlägg
26 maj 2008
Tyckte den var bra tills det där "ufo tjaffset" började i slutet... Då sänktes filmen rejält enligt mig... Förstörde hela filmen tyckte jag :S

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Diktator
968 Inlägg
26 maj 2008
ja, hela handligen va sämst, för mycket tomb raider, men men... den va lite för since fiction för att funka med dom gamla filmerna

406 Inlägg
26 maj 2008
Ja jag hålelr med, ufo skit och indy.... nä du.. en 2:a

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

Sök