3665
Sök

Skrotade bruksbilen idag. Ville bara dela med mig av min upplevelse

587 Inlägg
4 september 2008
mer bilder på polisdonnan ? wink

Random Hero
4 047 Inlägg
4 september 2008
decib3L din käf##a jäkel tongue jag påstod inte att volvo är skit (även om ja tkr de nu men), visst e de synd om honom, men så gamla bilar är en fara på vägen, se bara hur de gick för honom här. o nu va de ju tur att muren klara sej ! big_smile

Dog food lid. Backwards

670 Inlägg
4 september 2008
Mr_EmCom skrev:
FLindgren skrev:
oj jävlar va det böjdes, säkert att det gick så sakta? är ju bara plåt på grejjerna, håller ju för allt ;P.

Man lär sig av sina misstag, som tur var var dte inte någon mellan bilen och muren.  shit happends som det heter, du har säkert haft dina bra stunder med och i den bilen ,P

ps. ska vi se hur många inlägg det tar för att någon ska skriva "volvoraggare, volvo är skit eller liknande"? ;P

På 3 mil in till besiktningen? Nae, inga bra stunder.. Köpte den obes

Hehe det enda positiva med sånt här är att man bara flabbar åt det en tid efter. Jag och brorsan sulade ihop som satan när vi körde lite på en sjö för en del år sedan. Tråkigt då....roligt idag big_smile Sålänge ingen skadar sig så kan man skita i resten

Mvh Daaanyy

Med.lem
3 759 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
Mr_EmCom skrev:
DusanMandick skrev:
en volvo mer eller mindre... Hur gick de för muren då  ? =P

Mjo menar de, lite synd efter allt fixande inför bes bara sad

Jo lite färgskrap, å den där stackars stupröret överlevde tyvärr inte

Men du har ju inget bättre för dig på dagarna så du får väll åka dit och byta de tongue Du kanske tilloch med kan bli anställd som vaktmästare på lidl. NOT lol

Nu var det ju inte Lidls parkeringshus, utan bostadshusen bakom.
Men han kom fram och tog mina uppgifter så det blir nog bra, en hängränna kan inte kosta så mycket.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Med.lem
3 759 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
DusanMandick skrev:
decib3L din käf##a jäkel tongue jag påstod inte att volvo är skit (även om ja tkr de nu men), visst e de synd om honom, men så gamla bilar är en fara på vägen, se bara hur de gick för honom här. o nu va de ju tur att muren klara sej ! big_smile

Okej tack så mycket, jag kunde ha kört ihäl nån, å du tänker på en tegelmur?!

187 Inlägg
4 september 2008
var det polisbruden som tjura o ville få det till vårdslös körning? wink

Med.lem
3 759 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
einherjer skrev:
mer bilder på polisdonnan ? wink

Nepp, men kan fixa en bonusbild

https://www1.garaget.org/archive/50/49646/102671/102671-1030373.jpg

Leg. nöt
460 Inlägg
4 september 2008
Mr_EmCom skrev:
740Rob skrev:
kunde ju slängt i en lägre växel å rattat åt ett annat håll å på så sätt försökt få bilen åt ett annat håll.. men de beror ju på hur nära väggen du va då... tråkigt att de hände samma dag som besiktningen... :-/

Det fans inte tid till nått annat än att bromsa, för att sen kolla med alla att dom var okej.

nä de e sant.. vet precis huyr de e me såndär jvla rullgrus.. vart me om typ samma sak fast gled rakt in i baken på en lastbil..
man kan ju alltid sitta säga va man kunde gjort såhär i efterhand men inte hjälper de nått alls... :-/
Senast redigerat av 740Rob (4 september 2008)

SAAB

Random Hero
4 047 Inlägg
4 september 2008
du körde inte ihjäl nån, så då kan man tänka på muren nu, o alla klara sej bra utom bilen OCH muren ! de e lite synd om den faktiskt. fast även tråkigt me bilen som verka va i bra skick

Dog food lid. Backwards

4 001 Inlägg
4 september 2008
Skrotade bruksbilen idag. Varning till er andra!

är det en varning om att du kör på parkering eller att du har körkort överhuvudtaget?

*OBS* IRONI *OBS*

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Med.lem
3 759 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
740Rob skrev:
Mr_EmCom skrev:
740Rob skrev:
kunde ju slängt i en lägre växel å rattat åt ett annat håll å på så sätt försökt få bilen åt ett annat håll.. men de beror ju på hur nära väggen du va då... tråkigt att de hände samma dag som besiktningen... :-/

Det fans inte tid till nått annat än att bromsa, för att sen kolla med alla att dom var okej.

nä de e sant.. vet precis huyr de e me såndär jvla rullgrus.. vart me om typ samma sak fast gled rakt in i baken på en lastbil..
man kan ju alltid sitta säga va man kunde gjort såhär i efterhand men inte hjälper de nått alls... :-/

MM nästa bil blir fan en me ABS

Meister
6 763 Inlägg
4 september 2008
Mr_EmCom skrev:
camaro67 skrev:
Mr_EmCom skrev:

Mjo menar de, lite synd efter allt fixande inför bes bara sad

Jo lite färgskrap, å den där stackars stupröret överlevde tyvärr inte

Men du har ju inget bättre för dig på dagarna så du får väll åka dit och byta de tongue Du kanske tilloch med kan bli anställd som vaktmästare på lidl. NOT lol

Men han kom fram och tog mina uppgifter så det blir nog bra, en hängränna kan inte kosta så mycket.

Synd. Annars så går de väll på försäkringen? Eller va de oförsäkrat?

Med.lem
3 759 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
kolvas skrev:

är det en varning om att du kör på parkering eller att du har körkort överhuvudtaget?

*OBS* IRONI *OBS*

Såg en tråd i går tror jag, om nån som varit nära en liknade händelse pga dålig/gammal bromsvätska, den tråden hätte nått i samma stil..
Därav namnet

Leg. nöt
460 Inlägg
4 september 2008
Mr_EmCom skrev:
740Rob skrev:
Mr_EmCom skrev:

MM nästa bil blir fan en me ABS

okej... låter bra de iaf..

SAAB

huh?
10 427 Inlägg
4 september 2008
Mr_EmCom skrev:
en hängränna kan inte kosta så mycket.

Kanske var en Ferrita Sport-Hängränna wink 'dyyyrrrt' som Bosse Bildoktorn skulle ha sagt wink

Med.lem
3 759 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
Mr_EmCom skrev:
camaro67 skrev:

Ja sjävlklart kör jag oföräkrat.. roll

huh?
10 427 Inlägg
4 september 2008
Mr_EmCom skrev:
kolvas skrev:

*OBS* IRONI *OBS*

Såg en tråd i går tror jag, om nån som varit nära en liknade händelse pga dålig/gammal bromsvätska, den tråden hätte nått i samma stil..
Därav namnet

I kombination med StarPerformer däck också. Dålig kombination wink

Med.lem
3 759 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
steifan skrev:
Mr_EmCom skrev:
en hängränna kan inte kosta så mycket.

Kanske var en Ferrita Sport-Hängränna wink 'dyyyrrrt' som Bosse Bildoktorn skulle ha sagt wink

Hahaa, får köpa nån fet japsdämpare på blocket å svetsa dit

Meister
6 763 Inlägg
4 september 2008
Mr_EmCom skrev:
camaro67 skrev:
Mr_EmCom skrev:

Ja sjävlklart kör jag oföräkrat.. roll

Jaa man vet ju inte med dig. Du har ju inte direkt alla krokodiler i vallgraven direkt wink

Rörpulare
1 453 Inlägg
4 september 2008
Jävla trist... Men de där snuten vafan i mej inte dum hoho

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Sök