3854
Sök

Skrotade bruksbilen idag. Ville bara dela med mig av min upplevelse

Trött
48 Inlägg
5 september 2008
Okej att man kan göra klumpiga saker, men inte fan lägger man ut sitt klantigaste misstag på internet?
och sen påstår du att du körde i 30km/h!? Ursäkta men va du full eller?

Cossie med mos

Med.lem
3 759 Inlägg
5 september 2008
Trådstartare
peGGy skrev:
Okej att man kan göra klumpiga saker, men inte fan lägger man ut sitt klantigaste misstag på internet?

Ursäkta, men har du krockat mot en solid yta nån gång?

Och jag har inga som hellst problem med att bjuda på mig själv. Eller dela med mig av mina erfarenheter/misstag.

Så kom inte och gnäll för att du ha en massa svagheter!
Läs all fakta i inlägg #1 ingen, så kanske du förstår....
Senast redigerat av Mr_EmCom (5 september 2008)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

7 100 Inlägg
5 september 2008
peGGy skrev:

vaddårå,han vågade ju vissa va han gjorde,inte många som gör de!
spelar ingen roll hur snabbt man kör,allt blir halt med rullgrus!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Med.lem
3 759 Inlägg
5 september 2008
Trådstartare
Smajly skrev:
Mr_EmCom skrev:
Smajly jag förstår inte din otrevliga ton..

Påstår du att jag ljuger? Och varför jag varnar? hm, ja. Tänkte dela med mig av min nya erfarenhet så andra kanske tänker på detta och på vad som KUNDE ha hänt

Nä fan.. inte otrevlig.. Blir faktiskt lite förvånad att det blir så pass med skador på en bil som håller under 30 km/h och stöter samman med en vägg från den vinkeln.
Bor som sagt på landet omgiven av grusvägar som sedan sammanbinds med asfalt in till stan med en hel del grus..
Inte min mening att du skulle ta det som att jag skulle vara otrevlig.. kanske uttryckte mig lite fel men det är bara mitt sätt att skriva på... sorry..

Okej då förstår jag smile

Pan
5 september 2008
Surt som fan. Du skulle ju gasat istället då hade ju baken bara harvat lite i rabatten tongue

Trött
48 Inlägg
5 september 2008
Mr_EmCom skrev:
peGGy skrev:

Och jag har inga som hellst problem med att bjuda på mig själv. Eller dela med mig av mina erfarenheter/misstag.

Okej så vad är det för svagheter jag har? Ta det lungt med påhoppen.

Cossie med mos

687 Inlägg
5 september 2008
alla kan göra misstag men jag har jävligt svårt o tro att det gick i 30km/h.60 kanske är mer troligt.
Senast redigerat av volvo_Tobias (5 september 2008)

156 Inlägg
5 september 2008
usch, de såg inge fint ut. Hoppas de löser sig. rullgrus är livsfarligt för alla bilar.. de borde ni med japsar tänka på speciellt skyline då ni kan få 4hjuls sladd rätt lätt på de. då funderar ni nog i andra banor också.

de är inte skoj att ha möte med en stenmur så där. wink du skulle vänta till vintern. smile.

men men, den såg ju inte allt farlig ut att fixa ihop heller så. lite jobb. ev sälja den som reservdelar. smile.

sköt om dig,  DE händer alla nån gång att de smäller in i nånting hårt.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
5 september 2008
volvo_Tobias skrev:
alla kan göra misstag men jag har jävligt svårt o tro att det gick i 30km/h.60 kanske är mer troligt.

En kompis 240 såg värre ut än den där när han körde in i en pelare i ett p-hus i väldigt låg hastighet.
Med "fel" vinkel så blir skadorna helt sjuka, bara att inse att så är fallet. Dessutom är det inte lönt att spekulera i hastigheten, vad tjänar man på det?

Tråkigt på bilen, du får fixa en ny häck, du kan ju börja med polisdamens wink

687 Inlägg
5 september 2008
J-P-R skrev:
volvo_Tobias skrev:

En kompis 240 såg värre ut än den där när han körde in i en pelare i ett p-hus i väldigt låg hastighet.
Med "fel" vinkel så blir skadorna helt sjuka, bara att inse att så är fallet. Dessutom är det inte lönt att spekulera i hastigheten, vad tjänar man på det?

jaja alla får la tro vad dom vill.

Norrlänning
1 453 Inlägg
5 september 2008
ja säger en sak.. är alla polisbrudar så sjukt snygga ska ja bli polis!

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

12 086 Inlägg
5 september 2008
Den där snutbruden hade jag inte bangat sätta på stenhårt!

12 086 Inlägg
5 september 2008
Btw varför är snuten där?
Jag hade kört därifrån omgånde.. iofs ser din bil inte så körduglig ut, men då hade jag försökt backa bort den från rabatten iaf, lr att någon bogserat bort mig.

127 Inlägg
5 september 2008
JohanMR850 skrev:
Polisbruden va ju inte dum smile

nej och hon såg ännu bättre ut i verkligheten

127 Inlägg
5 september 2008
camaro67 skrev:
Hehe fan va värdelös du är tongue

men du david när ska du lägga ut din raggar volvo 740 då haha

Fattig student
1 282 Inlägg
5 september 2008
Jag drog min första 240 i ett träd, det tog i mitt i fronten och den såg värre ut en denna 240:n.. 40km i blixthalka..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

Avstängd
962 Inlägg
5 september 2008
Det hade aldrig hänt om du inte hade haft ett öppet super-duper-racing luftfiler!

Med.lem
3 759 Inlägg
5 september 2008
Trådstartare
J-P-R skrev:
volvo_Tobias skrev:

Precis, den där krockbalken eller vad den kallas som ska absorbera en massa kraft vid frontalkrock träfades från sidan och rubbades kanppt.

Sen ser det värre ut än vad det är på bilden. HUr mycket plåt och balkar tror ni det fins på en gammal bil just där?

Lite strålkastarfästen och en spolarvätske burk, inget som är gjort för att stoppa en tegelmur direckt...

Med.lem
3 759 Inlägg
5 september 2008
Trådstartare
peGGy skrev:
Mr_EmCom skrev:
peGGy skrev:

Okej så vad är det för svagheter jag har? Ta det lungt med påhoppen.

Ber om utsäkt att om du tog det som ett påhopp, men vad tror du jag känner när du frågar om jag körde full och "hur dum i huvet är man inte om man...." lixom du är inte prickfri heller...

Med.lem
3 759 Inlägg
5 september 2008
Trådstartare
Tubriken skrev:
sköt om dig,  DE händer alla nån gång att de smäller in i nånting hårt.

Menar det, detta är första gången för mig, när jag kört lätt mc sen jag var 16 upp till bil nu och mellan MC nu.

Sök