Btw varför är snuten där? Jag hade kört därifrån omgånde.. iofs ser din bil inte så körduglig ut, men då hade jag försökt backa bort den från rabatten iaf, lr att någon bogserat bort mig.
En + kabel hade hoppat av, så bilen var död. Och så kom vaktmästaren till parkeringshuset typ 1min efter olyckan, så han fick mina uppgifter, jag ska ju pröjsa en ny stupränna.
Får väll hoppas att hon kommer leda utredningen och kollar här (händer ju inte allt för ofta att "storerbror" har forumet under bevakning) då blir hon säkert glad
kanske vid träffen men du bromsa nog säkert in fr högre hastighet..
de är ju inte blött,o de blir inte sådana bromspår om du nitar i 30-35km/h du hadde ju haft kontroll på bilen i den hastigheten..!
Som du säkert ser om du tittar igen så är det mer skrapmärken än däckmärken, dom gled bara på guset. Och som jag sa, jag kom kanske 40 när jag svängde och började bromsa, uppskattar att jag fick ner farten till 30km/h
kanske vid träffen men du bromsa nog säkert in fr högre hastighet..
de är ju inte blött,o de blir inte sådana bromspår om du nitar i 30-35km/h du hadde ju haft kontroll på bilen i den hastigheten..!
Som du säkert ser om du tittar igen så är det mer skrapmärken än däckmärken, dom gled bara på guset. Och som jag sa, jag kom kanske 40 när jag svängde och började bromsa, uppskattar att jag fick ner farten till 30km/h
fins ju inga däckrester på bromsspåren utan man ser ju verkligen att den gled fram på grus ju... synd fan kan tänka mig att de gjorde mer ont psykiskt än fysiskt ...
kanske vid träffen men du bromsa nog säkert in fr högre hastighet..
de är ju inte blött,o de blir inte sådana bromspår om du nitar i 30-35km/h du hadde ju haft kontroll på bilen i den hastigheten..!
Som du säkert ser om du tittar igen så är det mer skrapmärken än däckmärken, dom gled bara på guset. Och som jag sa, jag kom kanske 40 när jag svängde och började bromsa, uppskattar att jag fick ner farten till 30km/h
Fan vilka experter vi har här på gorg som kan avgöra med hjälp av bilder vilken hastighet du höll när du rände in i muren, Konstigt att ni inte jobbar för polisen som olycksutredare eller varför inte haverikommissionen!
kanske vid träffen men du bromsa nog säkert in fr högre hastighet..
de är ju inte blött,o de blir inte sådana bromspår om du nitar i 30-35km/h du hadde ju haft kontroll på bilen i den hastigheten..!
Som du säkert ser om du tittar igen så är det mer skrapmärken än däckmärken, dom gled bara på guset. Och som jag sa, jag kom kanske 40 när jag svängde och började bromsa, uppskattar att jag fick ner farten till 30km/h
Fan vilka experter vi har här på gorg som kan avgöra med hjälp av bilder vilken hastighet du höll när du rände in i muren, Konstigt att ni inte jobbar för polisen som olycksutredare eller varför inte haverikommissionen!
Hehe jo en sån snubbe råkade en kompis ut för, han körde strypt 125:a (Aprilia RS) blev stoppad i rutinkontroll, en trafikpolis vill provköra den, när han kom tillbaka efter en fullgasrepa skrek han när han fått upp korvätarhjälmen; Den här har ju på mins 19 kw, vi beslagtar den! Han åkte faktist dit på att ha kört ostrypt tillslut, men det är en annan historia.
kunde ju slängt i en lägre växel å rattat åt ett annat håll å på så sätt försökt få bilen åt ett annat håll.. men de beror ju på hur nära väggen du va då... tråkigt att de hände samma dag som besiktningen... :-/
då gåre väll snabbare att bara ratta......(kanske ja vet inte) ja hade då inte lagt i lägre växel
kunde ju slängt i en lägre växel å rattat åt ett annat håll å på så sätt försökt få bilen åt ett annat håll.. men de beror ju på hur nära väggen du va då... tråkigt att de hände samma dag som besiktningen... :-/
då gåre väll snabbare att bara ratta......(kanske ja vet inte) ja hade då inte lagt i lägre växel
När man låser framdäcken och svänger går bilen i den fysiska riktningen, som nu oturligt nog visade sig vara en tegelvägg...