2785
Sök

tips inför uppkörning?!

Janas! lattmask
177 Inlägg
17 september 2008
Trådstartare
gick tyvär inte så bra som man önskat va skit nervös redan innan och alla sa till mig att köra som vanligt men va väldigt svårt för man va så spänd. precis i början av körningen fick jag nån idiot bakom mig som tutade och skrek så vv killen bad mig stanna och hoppade ut och skällde ut dom och grejer sen efter det gick det bara nerför blev så osäker pga min nervositet så kuggade på att jag körde för messigt ungefär och att det strulade vid ett vägarbete (va inte skyltat och hon som skule leda trafiken va inte särskilt tydlig.. men men hoppas på att få en ny tid snart då man inte behöver vara så nervös va ju inte så farligt att kugga och det va la det som gjorde att jag va nervös (+ denna gången ska ingen få reda på det så man slipper folk som ska tjöta och säga att man ska klara det etc etc) tack för allas stöd och tips drar upp denna tråden tilll toppen när jag klarar det smile Mvh Thim

den rullar^^

14 Inlägg
17 september 2008
muta?

terazzi
17 september 2008
ThimNyberg skrev:
gick tyvär inte så bra som man önskat va skit nervös redan innan och alla sa till mig att köra som vanligt men va väldigt svårt för man va så spänd. precis i början av körningen fick jag nån idiot bakom mig som tutade och skrek så vv killen bad mig stanna och hoppade ut och skällde ut dom och grejer sen efter det gick det bara nerför blev så osäker pga min nervositet så kuggade på att jag körde för messigt ungefär och att det strulade vid ett vägarbete (va inte skyltat och hon som skule leda trafiken va inte särskilt tydlig.. men men hoppas på att få en ny tid snart då man inte behöver vara så nervös va ju inte så farligt att kugga och det va la det som gjorde att jag va nervös (+ denna gången ska ingen få reda på det så man slipper folk som ska tjöta och säga att man ska klara det etc etc) tack för allas stöd och tips drar upp denna tråden tilll toppen när jag klarar det smile Mvh Thim

Ja man ska aldrig säga sånna saker till nån wink
Jag sa inte när jag hade varken min teori lr uppkörning wink det fick dem märka själv så att säga big_smile

Janas! lattmask
177 Inlägg
17 september 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
ThimNyberg skrev:

Ja man ska aldrig säga sånna saker till nån wink
Jag sa inte när jag hade varken min teori lr uppkörning wink det fick dem märka själv så att säga big_smile

jo jag tänkte så oxså först men så kom det ut så halva släkten ringde ju dagen innan och så så då kändes det som man fick mkt mer press på sig då men nästa ska ingen få veta (utom flickanmin hehe svårt att maskera bort 1800 och att man försvinner 1 timma mitt på dagen utan bra anledning hehe ^^)

den rullar^^

German Engineering
9 083 Inlägg
17 september 2008
Synd att det inte gick så bra men det är bara att köra igen smile Ge inte upp och lycka till smile Vi håller tummarna smile Jag har ett råd till som terazzi kanske har nämnt för dig och det är att inte säga till nån. Du slipper folk som ska hålla på att fråga och sånt. Jag sa inte till nån när jag skrev teori, halkbana och uppkörning, ville hellre överraska smile

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

2 021 Inlägg
17 september 2008
DusanMandick skrev:
du kan inte bli kuggad om du inte kör ecodriving tongue så skit i det smile

Jo tyvärr kan man det, Morsans jobbarkompis blev kuggad på att hon inte körde på 5an på en lång 50 väg, visseligen är hon färgad och vv gubben va en gammal sur gubbe som tydligen har en förmåga o kugga "utlänningar" för konstiga anledningar men men..

Janas! lattmask
177 Inlägg
22 oktober 2008
Trådstartare
nu har det vart dött ett tag i denna tråden men nu e det fixat big_smile idag den 22oktober fix jag mitt körkort:Dbig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

den rullar^^

Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
22 oktober 2008
Man får väl säga grattis smile Själv har man halkbana imorgon och blir klar med körningen på fredag. Går transport linjen, lite annorlunda där smile

German Engineering
9 083 Inlägg
22 oktober 2008
ThimNyberg skrev:
nu har det vart dött ett tag i denna tråden men nu e det fixat big_smile idag den 22oktober fix jag mitt körkort:Dbig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Måste väl kännas bra va big_smile Stort grattis till kortet. Sitt inte hemma och dega, ut och kör bara big_smile Tänk på att du har prövotid i 2 år så kör lugnt och försiktigt.

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

344 Inlägg
22 oktober 2008
Jag fick själv mitt körkort i förra tisdagen, kör lugnt å sansat å HÖÖÖÖÖÖG uppmärksamhet så ska de nog gå bra=)

Janas! lattmask
177 Inlägg
22 oktober 2008
Trådstartare
här blir det inte mkt lek körning då hunden och flickan e med mest tongue hehe + tänker inte bli av med det nu tongue

den rullar^^

265 Inlägg
23 oktober 2008
Grattis

Alla bilar rostar men Opel har Rekord...

Sök