Jag tror helt klart det kan funka. Kjolarna gör nog att rallystuket hindras lite... Tog mig friheten å fixa nå vita fälgar åt dig i PS. Kanske inte vad du tänkt dig, men ger ju en liten fingervisning om vad som kan tänkas.
Precis vad jag ville ha. Tack! Frågade frugan va hon tyckte om vita fälgar. "Det ser mer rally ut, mycket mer exclusivt som det är nu"
Fälgarna får vara som de är, eller kanske lacka dem mörkare? Har haft svarta fälgar tidigare och de sög när bilen rullade eller man såg den en bit ifrån. Då såg de ut som stora plåtfälgar.
Precis vad jag ville ha. Tack! Frågade frugan va hon tyckte om vita fälgar. "Det ser mer rally ut, mycket mer exclusivt som det är nu"
Fälgarna får vara som de är, eller kanske lacka dem mörkare? Har haft svarta fälgar tidigare och de sög när bilen rullade eller man såg den en bit ifrån. Då såg de ut som stora plåtfälgar.
Svarta fälgar är snygga enligt mig endast om de kombineras med krom. Alltså, Svart i mitten sedan djupet/läppen i krom.
Jag tycker det ser jävligt bra ut med vita fälgar om man ser på photoshop bilden Men om du ska lacka mörkare tycker jag du ska satsa på något antracitgrå aktigt, för som du säger så ser helsvarta fälgar nästan ut om stora plåtfälgar medans man kör
Första photoshoppade bilden med vita såg grym ut i mina ögon, sen tycker jag nog tyvärr inte riktigt att dina nuvarande passar som vita...
Ang svarta fälgar så tycker jag mest att de ser bra ut om det finns en klick krom med i bilden. Ser lite trisst ut annars, och visst, Porschen var häftig, men knappast någon jag skulle vilja ha. Men det beror ju på smak och vad man vill uppnå. Man kan ha kräkgröna fälgar, bara bilen och tanken passar