Tja folk jag körde nyss min farsan bil och körde in i diket, fy fan va rädd blev jag. Kom jocke med sin bil för 300000kr AWD tog ut mig på en minut där ifrån.
P.S. jag är 17 inga körkort.
Gillar volvo 244, 740tic, 850.
Önskar köpa en 740tic.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
haha ifall man lyckas klippa ett dike med en 740 är de fan bra, var själv ute på vannsines färder när man va 15 och nu ser man att det var igentligen förbannat dumt gjort, tänk ifall du hade plockat ett träd då ? roligt me farsans bil det ?
Tja folk jag körde nyss min farsan bil och körde in i diket, fy fan va rädd blev jag. Kom jocke med sin bil för 300000kr AWD tog ut mig på en minut där ifrån.
P.S. jag är 17 inga körkort.
du måst vara störd
Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
Du kanske skall ge svenska lektionerna en chans, så att du förstår vad som står i teori boken, som man läser när man skall ta körkort. Där kan det stå ett par tips om olika väglag och dess egenskaper!
Är inte sommarlovet slut ännu? Eller har ni slutat med svensklektioner
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.