Färdig snart då? Så har jag en fråga, passar 940/960 elfläkt på en 740 utan att man ska behöva göra om något?
Du nu kommer ju alla småpill och el som kommer ta den mästa tiden nu..Jag gjorde bara en lite snabb montering av kylare och elfläkt när motorn satt i det blir att man få kappa bort lite plast sen så ska det passa
Färdig snart då? Så har jag en fråga, passar 940/960 elfläkt på en 740 utan att man ska behöva göra om något?
Du nu kommer ju alla småpill och el som kommer ta den mästa tiden nu..Jag gjorde bara en lite snabb montering av kylare och elfläkt när motorn satt i det blir att man få kappa bort lite plast sen så ska det passa
Ska du turbo konvertera eller något? Tänkte eftersom du kallar den sleeper, jag skulle inte vilja kalla den för sleeper när den bara har 200 hk eller vad nu 6an ligger på
Ska du turbo konvertera eller något? Tänkte eftersom du kallar den sleeper, jag skulle inte vilja kalla den för sleeper när den bara har 200 hk eller vad nu 6an ligger på
Grymt jobb annars!
Det är ju lite skillnad på de 116 eller 130 han har haft innan mot 204hk.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Ska du turbo konvertera eller något? Tänkte eftersom du kallar den sleeper, jag skulle inte vilja kalla den för sleeper när den bara har 200 hk eller vad nu 6an ligger på
Ska du turbo konvertera eller något? Tänkte eftersom du kallar den sleeper, jag skulle inte vilja kalla den för sleeper när den bara har 200 hk eller vad nu 6an ligger på
Grymt jobb annars!
Det är ju lite skillnad på de 116 eller 130 han har haft innan mot 204hk.
Men jag behöver bara kabelhärvan som går på vänstersidan och det e typ 14 kablar som ska in
ToXtreme skrev:
Äsch, det är la sköjj att typ skarva om varenda jävla kabel bara för att säkringshållarn sitter på sidan och inte i mitten på 960? Sen så är inte ventilationstunnlarna likadana heller mellan 740 och 960, utan du måste kapa och ha dig för att få det bra.. det är ett riktigt stort meck som jag fått det förklarat för mig
Men jag behöver bara kabelhärvan som går på vänstersidan och det e typ 14 kablar som ska in
ToXtreme skrev:
Äsch, det är la sköjj att typ skarva om varenda jävla kabel bara för att säkringshållarn sitter på sidan och inte i mitten på 960? Sen så är inte ventilationstunnlarna likadana heller mellan 740 och 960, utan du måste kapa och ha dig för att få det bra.. det är ett riktigt stort meck som jag fått det förklarat för mig
ja du kommer inte på det redigt just nu men ska kolla upp det...jag såg att du hade en 960..jag har en lite fråga det sitter ju fyra vakumanslutnigar på insuget jag undra lite vad dom går någon stans..har för mig att tre gå till farthållaren om jag minns rätt...vore tacksamma om du skulle kunna ta en bild på det
Blir en lite uppgradering idag då..blev inte så mycket gjort för jag var tvungen att fixa till min systers bil för den skulle in på besiktning i morgon..men satta allafall ditt växellådsbalken.slavcylindern.och två skruvar som e till locket på teromstarten
då var slavcylindern på plats då
även 960 växellåds balk på plats
fick äntligen ditt locket som sitter ovanför termostarten..Fick vänta drykt en vecka på dom två nya skruvarn från volvo..så klart va det ju M7 bultar