2790
Sök

Projekt Uppfräshning och tillsnyggning av Volvo 240

SKÅNING
1 215 Inlägg
25 oktober 2008
jävla snyggt det blev med lite däckpenna måste inhandlas innan vinter däcken åker på, kul att se att det händer något här

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

601 Inlägg
25 oktober 2008
Trådstartare
alexm- skrev:
jävla snyggt det blev med lite däckpenna måste inhandlas innan vinter däcken åker på, kul att se att det händer något här

Det tycker jag att du ska inhandla! big_smile Blir ett litet lyft iallafall cool

SKÅNING
1 215 Inlägg
25 oktober 2008
Pedaal skrev:
alexm- skrev:

Det tycker jag att du ska inhandla! big_smile Blir ett litet lyft iallafall cool

är inköpt nu ska bara få tummen ur och fylla i däcken nu smile

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig

601 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
Godmorgon! Ni har väl alla kommit ihåg att ställa om klockan till vintertid nu va? smile Fick ett ryck imorse att gå ut och sätta dit framskärmen, var ju ändå +8 så gick fint smile Gick ganska smärtfritt att montera skärmen. Men nu blir det mycket rubba och vaxa innan bilen blir sitt riktiga jag igen. Har stått i garage sen i mars så det är ett TJOCKT lager med skit på bilen så den har nästan blivit vinröd neutral Bilen ska ju vara nästan lika som skärmen.. Kommer en till update imorgon kväll, ska få en del saker gjorda hade jag tänkt cool

https://www1.garaget.org/gallery/archive/93720/489836_act9zz.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/93720/489838_a285jm.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/93720/489840_9fwiqr.jpg
två skruvar har volvo monterat på detta geniala ställe! Yippie, ett rent "&!&#&¤ att sätta dit om man nu är så slö som mig och inte orkar ta lös kofångaren tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/93720/489843_oce0ow.jpg
Allting på plats. bara börja polera nudå.. roll

https://www1.garaget.org/gallery/archive/93720/489845_7oxlvh.jpg
Ett till problem jag måste ta tag i.. hmm

https://www1.garaget.org/gallery/archive/93720/489847_3w4de4.jpg
Har hittat mig en snowcap smile Ska ta och lacka den i veckan svart. Var bara tvungen att provmontera tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/93720/489850_0a5mv1.jpg

472 Inlägg
26 oktober 2008
trevligt bygge alldelles lagom inget överdrivet lagom orginal snyggt smile

601 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
jon_emilsson skrev:

Tackartackar! Är bara en sak till som jag är sugen på och de är de nyare backspeglarna roll

699 Inlägg
26 oktober 2008
Pedaal skrev:
jon_emilsson skrev:

Tackartackar! Är bara en sak till som jag är sugen på och de är de nyare backspeglarna roll

Nice projekt.. Har en upsättning elspeglar om det kan vara något? Dock inte nyaste modellen, men kompletta med reglage å allt.. För bilder kolla min 240 //Jonas

Bilgalen elektriker :)

601 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
JonasHalt skrev:
Pedaal skrev:
jon_emilsson skrev:

Nice projekt.. Har en upsättning elspeglar om det kan vara något? Dock inte nyaste modellen, men kompletta med reglage å allt.. För bilder kolla min 240 //Jonas

Tack för erbjudandet! smile Men jag hade tänkt slippa dra en massa kablar igen nu när all instrumentering är på plats ;P Tänkte bara ha vanliga "manuella" smile Måste tyvärr avböja

699 Inlägg
26 oktober 2008
Pedaal skrev:
JonasHalt skrev:
Pedaal skrev:

Tack för erbjudandet! smile Men jag hade tänkt slippa dra en massa kablar igen nu när all instrumentering är på plats ;P Tänkte bara ha vanliga "manuella" smile Måste tyvärr avböja

Ok, lungt det smile Hoppas du hittar några fina smile

Bilgalen elektriker :)

Forummoderator
26 349 Inlägg
26 oktober 2008
Haha såg nu att du har fått tag i en skärm. Visst sitter skruvarna innanför kofångaren förjävligt till? big_smile Jag hade lös kofångaren 3 gånger innan jag kom på hur allt skulle sitta. Fy sjutton.
Men hoppas det löser sig med färgen..för nu var det skillnad smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

601 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
AirOne skrev:
Haha såg nu att du har fått tag i en skärm. Visst sitter skruvarna innanför kofångaren förjävligt till? big_smile Jag hade lös kofångaren 3 gånger innan jag kom på hur allt skulle sitta. Fy sjutton.
Men hoppas det löser sig med färgen..för nu var det skillnad smile

Joo förjävligt är bara förordet tongue Men hade jag tagit lös kofångaren hade det blivit lite enklare smile Men lat som man är så ska de ju gå att gena. Gick ju men fick svära lite också wink

77 Inlägg
26 oktober 2008
trevligt bygge måste jag säga, det är precis som dom andra säger, inget sönder stylat utan precis "lagom orginal snyggt"  Tummen up

601 Inlägg
26 oktober 2008
Trådstartare
Snappz skrev:
trevligt bygge måste jag säga, det är precis som dom andra säger, inget sönder stylat utan precis "lagom orginal snyggt"  Tummen up

Tackartackar!! Joo lagom brukar ju vara bäst wink

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
26 oktober 2008
bara börja gnugga upp lacken nu wink

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Hojmek
748 Inlägg
26 oktober 2008
Blir fin fin big_smile

1 062 Inlägg
26 oktober 2008
fin bil med stil rent stuk smile

601 Inlägg
27 oktober 2008
Trådstartare
The_Mechanic skrev:
bara börja gnugga upp lacken nu wink

Joo blir gnugga så in i %¤/#&(# nu smile Men har ju ett lov på mig så..

Bodegan skrev:
Blir fin fin big_smile

Joo med gnugg och puts så blir den nog riktigt fin smile

Ricky skrev:
fin bil med stil rent stuk smile

Gillar det stilrent, inget överstylat eller så. Blir oftast bara fel när man stylar en 240 lite överdrivet roll

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
28 oktober 2008
man tror ju du nästan har gått o dött när man inte hör nå av dig, men de är väll dina *host* 08or som stör dig tongue

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

mmm, blåbärssoppa.
616 Inlägg
601 Inlägg
29 oktober 2008
Trådstartare
The_Mechanic skrev:
man tror ju du nästan har gått o dött när man inte hör nå av dig, men de är väll dina *host* 08or som stör dig tongue

Haha nejdå jag lever finfint smile

Sök