Vad använder du för verktyg när du portar ? ska få gjort de till den andra motorn jag själv har liggandes till min turbokonverterade Kadett. är det svårt och ca hur lång tid tar det ?
Nu har jag tagit mig igenom hela tråden, ser riktigt bra ut! Sånna Nankang däck har/hade jag på min med, bakdäcken höll 200-250mil. Dock så vart det lite däcksvarvning förra sommarn som kan ha haft med det å göra Lycka till i fortsättningen!
ad använder du för verktyg när du portar ? ska få gjort de till den andra motorn jag själv har liggandes till min turbokonverterade Kadett. är det svårt och ca hur lång tid tar det ?
ja använde bara en turbinslip med 2 olika stift, hur lång tid beror ju på hur noga man är lika med svårighetsgraden, har ju inte testat den toppen än vem vet kan ju blivit sämmre med
Johan_e2 skrev:
Nu har jag tagit mig igenom hela tråden, ser riktigt bra ut! Sånna Nankang däck har/hade jag på min med, bakdäcken höll 200-250mil. Dock så vart det lite däcksvarvning förra sommarn som kan ha haft med det å göra Lycka till i fortsättningen!
aha aaa har väll sett då man legat bakom dej nån gång