När ni pratar om racen kan ni gärna hålla isär dom. Vet inte hur ni hade det på andra platser men tydligen både strul med polisen och publiken. I stavsjö kördes det utan problem med publik eller polis i alla fall.
Riktigt fin uppslutning på träffen. Grymt engagerad publik som lyssnade och applåderade riktigt mycket. Förarna i stegen gav verkligen allt för att vinna och det hölls inte igen någonstans.
Grattis Norrköping och Audi för trippel på prispallen. Hoppas ni tar hand om era pokaler väl
/Robin TQR.
Synd att jag inte fick reda på den stegen så jag kunde vara med o slå audi nissarna. jag skulle jätte gärna varit med på stegen nästa år kan ni ju höra av er:) //Mackan
När ni pratar om racen kan ni gärna hålla isär dom. Vet inte hur ni hade det på andra platser men tydligen både strul med polisen och publiken. I stavsjö kördes det utan problem med publik eller polis i alla fall.
Riktigt fin uppslutning på träffen. Grymt engagerad publik som lyssnade och applåderade riktigt mycket. Förarna i stegen gav verkligen allt för att vinna och det hölls inte igen någonstans.
Grattis Norrköping och Audi för trippel på prispallen. Hoppas ni tar hand om era pokaler väl
/Robin TQR.
Synd att jag inte fick reda på den stegen så jag kunde vara med o slå audi nissarna. jag skulle jätte gärna varit med på stegen nästa år kan ni ju höra av er:) //Mackan
Riktigt rolig träff Lite tråkigt bara att polisen jämt ska vara på plats:/ Nån kväll nån gång i månaden kan väl inte skada att folk leker av sig lite ? Bättre att köra på en parkering än på gatan tycker jag iaf ! Men annars en kanon träff
Ja tack alla för en underbar kväll! Synd att man inte visste att det händer grejor efter MoM i Stavsjö. För där har man ju varit vid andra tillfällen Tack för i år!
riktigt trevlig kväll med mkt bilar:) längtar redan till nästa års träffar:) ingne som kan slänga upp bilder fårn Händelö racen? och även från Bauhaus:)
Killen i 9-3an (20"arna) som börnade mera koppling än däck, vilket jävla pulver alltså. såg hur han blev bogserad hem senare på kvällen. Synd på så fin bil =/
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal