dom hade inte sakerna jag ville ha fast jag var där först . hade kollat innan på hemsidan alla värsting saker
men de blev handla för 3500kr normalt 7500 ut så lite under halva
kul och handla såhär . man blir inte blåst på priserna i alla fall
Men så är det ofta så att dom riktigt skönaste prylarna har chefen själv köpt 5min innan öppning säkert dom bästa basarna. och det bästa steget typ som man igentligen ville ha HEHE
Jävlar vad bra priser det var=) Slog till stort och köpte loss lite, saker som skulle gått på 10K fick jag nu för 4500:- typ=) Så mkt najs=) Kanske blir åka dit igen imorgon bara för att se om det är ngt mer man kan tänkas behöva.
Nice.. Fanns det mycka grejer.. Ska dit imorgon och köpa allt nytt då menar jag ALLT nytt.
Jo det fanns rätt mkt kvar när jag drog. Men jag tog de sista 10"s basarna från jbl iaf. fanns ngn 12" kvar. Men det var ju igår som sagt...
lägger upp en bild på mina klipp=)
Nya ljudet=) 2 x 10" GTO1002D basar 1 pkt GTO427 4" högtalare till instrumentpanelen. 1 pkt GTO527 5.25" högtalare till framdörrarna. 1 x GTO3501 Monoblock steg för att driva basarna. 1 x REF475A Infinity steg för att driva framsystemet. Sen lite fler diodrör att ha i taket tror jag=) Och lite kabel och 10"s ringar.
Jo håller med om att det är tråkigt, dessutom tycker jag att butiken i kungenskurva är så liten och trång. Den här var najs och luftig=) Trisst. antar att markvärdet ökat rätt fint där ute nu. Och måste nog sälja en heldel för att gå runt.
Tråkigt att BRL i Barkarby ska upphöra Vart ska man nu handla ljud? Vet ingen annanstans här i norra Stockholm.
//Sam
Om du nu absolut måste kunna gå in i en butik och köpa så är det väl gänget i Jakan som fortfarande har lite grejer hemma.
Annars har ju både jag och Horsyhorse här firmor som säljer billjud, och vi bor på denna sidan stan, så man kan alltid få komma och kolla på grejer om man vill.
Och erfarenhet saknas inte..
mvh Jonas
Senast redigerat av jonash (25 september 2008)
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
Jävlar vad bra priser det var=) Slog till stort och köpte loss lite, saker som skulle gått på 10K fick jag nu för 4500:- typ=) Så mkt najs=) Kanske blir åka dit igen imorgon bara för att se om det är ngt mer man kan tänkas behöva.
Nice.. Fanns det mycka grejer.. Ska dit imorgon och köpa allt nytt då menar jag ALLT nytt.
Jo det fanns rätt mkt kvar när jag drog. Men jag tog de sista 10"s basarna från jbl iaf. fanns ngn 12" kvar. Men det var ju igår som sagt...
lägger upp en bild på mina klipp=)
http://www1.garaget.org/gallery/archive/24099/470113_t2aps3.jpg Nya ljudet=) 2 x 10" GTO1002D basar 1 pkt GTO427 4" högtalare till instrumentpanelen. 1 pkt GTO527 5.25" högtalare till framdörrarna. 1 x GTO3501 Monoblock steg för att driva basarna. 1 x REF475A Infinity steg för att driva framsystemet. Sen lite fler diodrör att ha i taket tror jag=) Och lite kabel och 10"s ringar.
Blev lite grejer här oxå! Pioneer DEH-5000UB, 6.5" Alpha 62X GAS, 6*9 Alpha 6925X GAS, GAS Sublåda med 2X 12" Alpha 212, RockfordFosqute PUNCH P300-1 det fick räcka..