Vad är det du vill komma fram till?? är det någon som har behandlat dig illa så får du väll trycka på rapportera så blir världen lycklig? eller är det ett fall utav "vem varé som kasta" syndromet?
Haha skön komentar Annars är ju zzzzzz.. en rätt kul komentar åxo. Såg att du hade planer på att sätta på lambodörrar åxo. Ska du skaffa en tidsmaskin när du är klar sen och åka tillbaks till 2002?
Du är en sån där tönt som precis såt moppen och skaffat bil.
ja då kan ni ju bilda klubb för du har väl inte haft dit mer än ett halv år lr nå? ioch med att du fortfarande tycker neon är snyggt?
Inget illa menat, men fan va du hade behov av att bevisa något... Om du tycker neon är så snyggt så kör på tills bilen ser ut som en julgran... Det är ju din bil.
Och du verkar ju redan ha bestämt dig för vad lagen säger innan du startade tråden, så varför vill du ha våran tycken om det...
Ja jag bevisar just nu vad trevligt folket är här;)
Trevliga eller inte, att du orkar bry dig vad andra tycker....
Inget illa menat, men fan va du hade behov av att bevisa något... Om du tycker neon är så snyggt så kör på tills bilen ser ut som en julgran... Det är ju din bil.
Och du verkar ju redan ha bestämt dig för vad lagen säger innan du startade tråden, så varför vill du ha våran tycken om det...
Ja jag bevisar just nu vad trevligt folket är här;)
Nee du bevisar att barn äldre än 4 år åxå kan hamna i trotsåldern!
Vad är det du vill komma fram till?? är det någon som har behandlat dig illa så får du väll trycka på rapportera så blir världen lycklig? eller är det ett fall utav "vem varé som kasta" syndromet?
Haha skön komentar Annars är ju zzzzzz.. en rätt kul komentar åxo. Såg att du hade planer på att sätta på lambodörrar åxo. Ska du skaffa en tidsmaskin när du är klar sen och åka tillbaks till 2002?
Du är en sån där tönt som precis såt moppen och skaffat bil.
Förut var jag en cooling och nu är jag en tönt. Bestäm dig. Förövrigt så har jag kvar moppen. Men de hör väll inte till saken. Jag ska gå och lägga mig nu. Men om inte tråden är låst så svarar jag mer än gärna imorgon. Annars får du väll skicka pm eller någe så kan vi ju diskutera saken vidare
neon är omanligt ju i så fall byggstrålkastare i och under bilen. sen att denna tråden känns helt löjlig och att trädskapen väntar på en liten avstängning lång tid framöver också
Dragontattoo - The guy who seriously thinks hi is tha PIMP HAHAHAHAHA shit asså... paptetiskt ... hm.. det är ju inte ens snyggt med julgran under bilen!
hehe är det ingen som vill kommentera mitt inlägg i denna tråd? jag ville ju bara vara rolig som alla andra HAHAH:P
Ärligt, 6 sidor hittils som inte handlar om något vettigt Förövrigt, väldigt mycket sandlådenivå på denna tråden och att man ens orkar starta en tråd om detta ämne. Skärpning!