2526
Sök

Roliga tråden där ni kan kasta skit på mig,)

812 Inlägg
23 september 2008
dragontattoo skrev:
camaro67 skrev:
FLindgren skrev:
Vad är det du vill komma fram till?? är det någon som har behandlat dig illa så får du väll trycka på rapportera så blir världen lycklig? eller är det ett fall utav "vem varé som kasta" syndromet?

Haha skön komentar big_smile Annars är ju zzzzzz.. en rätt kul komentar åxo. Såg att du hade planer på att sätta på lambodörrar åxo. Ska du skaffa en tidsmaskin när du är klar sen och åka tillbaks till 2002?

Du är en sån där tönt som precis såt moppen och skaffat bil.lol

ja då kan ni ju bilda klubb för du har väl inte haft dit mer än ett halv år lr nå? ioch med att du fortfarande tycker neon är snyggt?

man lever bara en gång..

291 Inlägg
23 september 2008
HyperSonica skrev:
Kmarcus skrev:
HyperSonica är kvallificerad för kval till IQ-ligan för sina genomtänkta kommentarer.

Weeeiiii.. ÄLSKAR ATT VARA KVALIFICERAD!!! Wohoooo *Hoppar o studsar och dunkar huvudet i bordet*

Du har min röst... roll

2 751 Inlägg
23 september 2008
dragontattoo skrev:
n0b0dy_ skrev:
Inget illa menat, men fan va du hade behov av att bevisa något... Om du tycker neon är så snyggt så kör på tills bilen ser ut som en julgran... Det är ju din bil.

Och du verkar ju redan ha bestämt dig för vad lagen säger innan du startade tråden, så varför vill du ha våran tycken om det...

Ja jag bevisar just nu vad trevligt folket är här;)

Trevliga eller inte, att du orkar bry dig vad andra tycker....

Who Djaa bless no man curse

Ace Ventura
1 240 Inlägg
23 september 2008
dragontattoo skrev:
n0b0dy_ skrev:
Inget illa menat, men fan va du hade behov av att bevisa något... Om du tycker neon är så snyggt så kör på tills bilen ser ut som en julgran... Det är ju din bil.

Och du verkar ju redan ha bestämt dig för vad lagen säger innan du startade tråden, så varför vill du ha våran tycken om det...

Ja jag bevisar just nu vad trevligt folket är här;)

Nee du bevisar att barn äldre än 4 år åxå kan hamna i trotsåldern!

Meister
6 763 Inlägg
23 september 2008
dragontattoo skrev:
camaro67 skrev:
FLindgren skrev:
Vad är det du vill komma fram till?? är det någon som har behandlat dig illa så får du väll trycka på rapportera så blir världen lycklig? eller är det ett fall utav "vem varé som kasta" syndromet?

Haha skön komentar big_smile Annars är ju zzzzzz.. en rätt kul komentar åxo. Såg att du hade planer på att sätta på lambodörrar åxo. Ska du skaffa en tidsmaskin när du är klar sen och åka tillbaks till 2002?

Du är en sån där tönt som precis såt moppen och skaffat bil.lol

Förut var jag en cooling och nu är jag en tönt. Bestäm dig. Förövrigt så har jag kvar moppen. Men de hör väll inte till saken. Jag ska gå och lägga mig nu. Men om inte tråden är låst så svarar jag mer än gärna imorgon. Annars får du väll skicka pm eller någe så kan vi ju diskutera saken vidare

Avstängd
58 Inlägg
23 september 2008
Trådstartare
Zzzz... Era kommentarer är så patetiska...
nej, nu ska jag och polarn ut och rc drifta.. ha såå kul!
pözz

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 september 2008
Mr_EmCom skrev:
camaro67 skrev:
FLindgren skrev:

Helt rätt, det är typ där den hör hemma...

http://www1.garaget.org/archive/89/88519/93662/93662-879748.jpg

Ärligt talat jag ser ingen anledning till att INTE låsa den där bilen, dåliga bilder, taskig/felaktig beskrivning.
ne ursh

finns bara en snygg sak på den bilden... Garaget.org loggan tongue

EDIT: Tack Wasaki  för rösten big_smile weeeiiii
Senast redigerat av HyperSonica (23 september 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 september 2008
neon är omanligt ju i så fall byggstrålkastare i och under bilen. sen att denna tråden känns helt löjlig och att trädskapen väntar på en liten avstängning lång tid framöver också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Ford Racing
479 Inlägg
23 september 2008
Sover varenda moderator eller?? wink

Ja Just!

Med.lem
3 759 Inlägg
23 september 2008
dragontattoo skrev:
pözz

Så som du gjorde i din så kallade "film" nått grön rött som åkte iväg i mörkret.. haha
nej bort me skiten

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

57 Inlägg
23 september 2008
Har redan skrivit i denna tråden nyss men hur fan orkar alla hålla på och tjafsa?, för fan skärp er nu!

Muttley
23 september 2008
Mr_EmCom skrev:
dragontattoo skrev:
pözz

Så som du gjorde i din så kallade "film" nått grön rött som åkte iväg i mörkret.. haha
nej bort me skiten

hetsa inte barnen, han ser ju liten ut på bilderna.

Varningar. 36
1 200 Inlägg
23 september 2008
Var är forumet på väg?

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
23 september 2008
*Tycker fortfarande Garaget.org loggan är fin*

Sump Runk Rätt O Slätt!

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
23 september 2008
Malm3n skrev:
Dragontattoo - The guy who seriously thinks hi is tha PIMP HAHAHAHAHA shit asså... paptetiskt ... hm.. det är ju inte ens snyggt med julgran under bilen!tongue

hehe är det ingen som vill kommentera mitt inlägg i denna tråd?tongue jag ville ju bara vara rolig som alla andra  HAHAH:P

Team Insane Racing

volvoraggare
4 776 Inlägg
23 september 2008
fordelvis skrev:

tydligen

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Ford Racing
479 Inlägg
23 september 2008
Denna tråd är brist på annat....

Ja Just!

Muttley
23 september 2008
TFkarlsson skrev:
Var är forumet på väg?

så länge fjortisungar springer runt här så lär de faktiskt nå en låg nivå. bort med trådskaparen för fan smile

RELEASE ME!!
188 Inlägg
23 september 2008
ironhead skrev:
fordelvis skrev:

tydligen

nee det e top gear på tv

release Me!!

2 638 Inlägg
23 september 2008
fordelvis skrev:

Ja, man kan ju börja undra wink

Ärligt, 6 sidor hittils som inte handlar om något vettigt tongue
Förövrigt, väldigt mycket sandlådenivå på denna tråden och att man ens orkar starta en tråd om detta ämne. Skärpning! big_smile
Senast redigerat av Aker_s40 (23 september 2008)

Sök