framkanten på taket skulle du kunna låta gå ut lite över framrutan, lite som på äldre folka bussar (hoppas du förstår vad jag menar ) Då får du lite gangster keps på köpet..
fan detta kan ju bli jäkla nice! hur går det med bubblan i skogen då? eller hade du glömt av den
Den glömmer jag inte . Jobbade i måndags men mådde lite dåligt åkte på feber på kvällen 38,5 grader och huvudvärk. Har pendlat mellan 37,5-39,5 grader men skiten vägrar släppa. Va till läkaren i fredag och fick penicillin och panodil mot huvudvärken hittills känns det inte som att det funkar.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 511 Inlägg
23 maj 2010
vw67 skrev:
Winner skrev:
fan detta kan ju bli jäkla nice! hur går det med bubblan i skogen då? eller hade du glömt av den
Den glömmer jag inte . Jobbade i måndags men mådde lite dåligt åkte på feber på kvällen 38,5 grader och huvudvärk. Har pendlat mellan 37,5-39,5 grader men skiten vägrar släppa. Va till läkaren i fredag och fick penicillin och panodil mot huvudvärken hittills känns det inte som att det funkar.
Näää då jag lever, fick brorsans Volvo 460 på halsen att laga upp. Den har tagit all tid som jag har haft lust med att inte svetsa på hans bil. Fy f----n vad tråkigt att svetsa bilar åt andra. Det var en hel del att laga trösklar h+v, Skärmkanter bak h+v, innerskärm kant h+v, hjulhus bak h+v och lite i bagaget på v sida. Har väll inte haft någon lust att laga hans bil så det har tagit lite tid. Tid hittills ca 50 timmar, har ett hål kvar i v hjulhus bak så snaaaaart färdig eller ja sen ska ju skiten lackas oxså. Bli bara hans bil färdig ska rodden på börjas igen tror jag har ju hittat ett projekt till. EN VW CADDY -87 är väääääldig sugen att göra i ordning byte mot en Golf-77 som bara stod på tomten. Men ska nog bygga rod tror jag. Frugan är JÄÄÄÄÄÄÄÄTTE glad att jag har ett till projekt men jag har fått tag i ett förvarings garage på 14m lång * 4m brett så jag kan tömma på lite bilar hemma på tomten och i huset på delar.
skönt att du har gnistan kvar,håller med om att det suger att svetsa åt andra,å de där med frugan känner man igen big time =/ ,gäller exet har numer en betydligt mer förstående sambo + att barnen är stora nu , ser fram mot att följa ditt urfräna bygge med rodden har en stor förkärlek till vw .