10/10 År helt underbar att köra, tyst och fint när man kör lugnt ylar helt underbart när man står på (avgasspäll) Mycket bra väghållning (rdäck) Gick att köra riktigt fort på Numbergring.
Prestandan är jag riktigt nöjd med, bromsarna oxå. Väghållningen är okej men inte mer.. Har dock en sänkningssats ligger och väntar så jag får återkomma i den frågan
Men Just nu skulle jag vilja ge den 8/10
Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
Antar att de e vad man själv tycker... Kör jag ingen annan bil på ett tag så är min jättekul, om man brassar runt så blire en 7 eller nåt, sen när man lånar en TSI eller what not så blire 3-4 Men ens tid kommer väl när man får ha råd med en kul bil!
men ni som ger era bilar 8-9/10, vad jämför ni med då? jämför ni med det värsta ni åkt hittils lr nån sketen 740?
jag skulle iallafall ha jäklit svårt att sätta in min bil i en skala då jag inte har allt för mycket att jämföra med...jämför jag med farsans zafira så får ju calibran 10/10, men jämför man med en skyline så får den väl knappt 5/10 ... så betyget är ju relaterat till vilken bil man jämför med...